Columbia, SC: We Now Play A Bit of Everything

Jaguar131Jaguar131 Joined: Posts: 1,239
Site: South Carolina Competitive Fighting
Stream: SC Tourney @ Twitch.tv
Facebook: SC Fighting Game Community
Youtube: SCTourney Channel

Seems like we've now got players for nearly every FG that's currently out. Looks like times are changing :)
Stream: http://www.twitch.tv/sctourney
R.I.P sksksksksk222
«13456724

Comments

  • Jaguar131Jaguar131 Joined: Posts: 1,239
    @ Quan, I can pick you up after work today. I'm definitely feelin' Evil Ryu and want to practice landing his bnb's consistently. Since he has such low health, I have to be on point at all time.
    Stream: http://www.twitch.tv/sctourney
    R.I.P sksksksksk222
  • QuandaghostQuandaghost u gotta use dem ashy feet Joined: Posts: 108
    ok i wanna practice oni too even im actually feeling these new dj changes i might play ole ashy feet after all
    And let me guide you to the PURPLE RAIN PURPLE RAIN
  • KimchiKimchi No Squirrels allowed Joined: Posts: 204
    I'm probably gonna hold out on buying the AE dlc. Don't feel like giving PSN my money just yet.
    Back to playing one game.
  • AwardTourAwardTour Deadpool lead the way. Joined: Posts: 388
    I'm probably gonna hold out on buying the AE dlc. Don't feel like giving PSN my money just yet.
    get a psn card or game share.
    Woo Woo Woo You Know It, Bro.
  • O.KenshinO.Kenshin Dive Kicks R US Joined: Posts: 52
    Dive Kick mania running wild brother.

    btw King of Fighters 13 is finally coming to consoles. Now if Sega could only bring over the newest version of Virtua Fighter 5
    PSN: Truth82803 alt PSN: UYG_Kenshin
    XBL: UYG Kenshin

    Dive Kicks-R-Us coming to a neighborhood near you soon
  • Jaguar131Jaguar131 Joined: Posts: 1,239
    Dive Kick mania running wild brother.

    btw King of Fighters 13 is finally coming to consoles. Now if Sega could only bring over the newest version of Virtua Fighter 5

    I'm ready for that Yun hype train and I'm sharpening my Axe kick to derail your train tracks >:-D When I heard about KOF 13 finally being released, it made me very happy. Hopefully, people will discover more with other characters so I do see Raiden and K Dash on every team @__@ If Sega brings over VF5:FS hardly anyone is gonna play it.

    @ Quan: You couldn't say no to them sobat kicks, huh? Are you still gonna play Adon in AE? I can't rag on you for playing him anymore.

    @ Kimchi: If I can game share AE on multiple accounts, I'll buy it on one of my alt account I know the password with and share it with you. You helped me out with CS, so I can do the same for AE.
    Stream: http://www.twitch.tv/sctourney
    R.I.P sksksksksk222
  • Eskay04Eskay04 Churning dat derp Joined: Posts: 209
    hmmmm new thread.....

    *walks in, kicks off shoes, lounges on couch*
  • O.KenshinO.Kenshin Dive Kicks R US Joined: Posts: 52
    Wow, Yang probably has one of the easiest FADC full ultras in the game. Standing MK FADC U1. I'm not sure if it will work on all characters, but it is something I'm about to look into.

    edit: It does work on all characters

    edit #2: I requested to join the facebook group, so If you are wondering who that is, it's me.
    PSN: Truth82803 alt PSN: UYG_Kenshin
    XBL: UYG Kenshin

    Dive Kicks-R-Us coming to a neighborhood near you soon
  • KidViperKidViper I'm amused Joined: Posts: 180
    New thread I see. I feel we should have went with Rodney's knee caps, but I can understand that everyone didn't see that epicness happen. So no one would understand the glory that was that cross-up.
    Fuck Hawkeye. What are Hawkeye's 3 worst matchups, along with the hardest assist for him to deal with on each of those characters? I'm just going to make a team out of that, because fuck Hawkeye.
    Most annoying shit ever put in a fighting game. -AvariceX-
  • QuandaghostQuandaghost u gotta use dem ashy feet Joined: Posts: 108
    I'm ready for that Yun hype train and I'm sharpening my Axe kick to derail your train tracks >:-D When I heard about KOF 13 finally being released, it made me very happy. Hopefully, people will discover more with other characters so I do see Raiden and K Dash on every team @__@ If Sega brings over VF5:FS hardly anyone is gonna play it.

    @ Quan: You couldn't say no to them sobat kicks, huh? Are you still gonna play Adon in AE? I can't rag on you for playing him anymore.

    @ Kimchi: If I can game share AE on multiple accounts, I'll buy it on one of my alt account I know the password with and share it with you. You helped me out with CS, so I can do the same for AE.
    nope im just gonna play deejay and oni i got my charge partitioning back down and those changes feel well on him so yes i couldnt say no to those ashy feet
    And let me guide you to the PURPLE RAIN PURPLE RAIN
  • QuandaghostQuandaghost u gotta use dem ashy feet Joined: Posts: 108
    New thread I see. I feel we should have went with Rodney's knee caps, but I can understand that everyone didn't see that epicness happen. So no one would understand the glory that was that cross-up.
    keyon no cola must style
    And let me guide you to the PURPLE RAIN PURPLE RAIN
  • Lei HatesLei Hates Prepare to be MINDFREAKED Joined: Posts: 285
    New thread I see. I feel we should have went with Rodney's knee caps, but I can understand that everyone didn't see that epicness happen. So no one would understand the glory that was that cross-up.

    i dunno, i was a fan of the title you suggested yesterday at David's place :rofl:
    I am "Kevin Bacon"
    The power i have is immense..you cannot measure that which has no end
  • KidViperKidViper I'm amused Joined: Posts: 180
    i dunno, i was a fan of the title you suggested yesterday at David's place :rofl:
    I do too actually. BECAUSE ITS TRUE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Fuck Hawkeye. What are Hawkeye's 3 worst matchups, along with the hardest assist for him to deal with on each of those characters? I'm just going to make a team out of that, because fuck Hawkeye.
    Most annoying shit ever put in a fighting game. -AvariceX-
  • Eskay04Eskay04 Churning dat derp Joined: Posts: 209
    i dunno, i was a fan of the title you suggested yesterday at David's place :rofl:

    He only suggested that because he wasnt able to leech $27 of content off of my account....but i have since remedied that problem so now he's a slightly less salty prince.
  • KidViperKidViper I'm amused Joined: Posts: 180
    He only suggested that because he wasnt able to leech $27 of content off of my account....but i have since remedied that problem so now he's a slightly less salty prince.
    Yo Platinum and those AH3 colors were serious. Your highness is now pleased
    Fuck Hawkeye. What are Hawkeye's 3 worst matchups, along with the hardest assist for him to deal with on each of those characters? I'm just going to make a team out of that, because fuck Hawkeye.
    Most annoying shit ever put in a fighting game. -AvariceX-
  • Jaguar131Jaguar131 Joined: Posts: 1,239
    @ Flipper: You're gonna leave Rodney and his knee caps alone, lol. Also, what we mentioned yesterday is true XD Too bad I didn't think of it, when I made the new thread title. Now that you've got your DLC ish, you can practicing playing Yang and I'll get use to DP'ing jump-ins and jab punishing dive kicks on reaction. I LOVE LIVING ON THE EDGE!!!!! *in a keyon-like voice* You don't understand! I wanna learn that match up against the twins. *shakes hands*
    Stream: http://www.twitch.tv/sctourney
    R.I.P sksksksksk222
  • DaedalusDaedalus Joined: Posts: 214
    What time are people playing today?
  • SimpleKissSimpleKiss Getting Hit in the Mouth Joined: Posts: 1,005
    not gonna lie, Cola SC: Deez niggas is useless would've been epic
    Damn it feels good to be a gangster (kitten)
  • KimchiKimchi No Squirrels allowed Joined: Posts: 204
    @jag, I'd much appreciate that. I won't be going anywhere today though. Got that death.
    Back to playing one game.
  • abkalldayabkallday Joined: Posts: 2,217
    Yalll having fun with SSF4AE
    Psn:Genocidecu
    UMVC3:Dante/X-23/Magneto Tekken Tag Tournament 2 Lars/Nina USF4:Guy/Juri/Adon/Rufus
    GGPO:genocide_cuttah KOF 2002 Shermie/K/Kula Kof 98: Iroi/Robert/Saisyu/Kyo Garou: Kim Dong Hwan and Gato
  • U-VoltU-Volt FOOL!! Joined: Posts: 460
    Wow, Yang probably has one of the easiest FADC full ultras in the game. Standing MK FADC U1. I'm not sure if it will work on all characters, but it is something I'm about to look into.

    edit: It does work on all characters

    edit #2: I requested to join the facebook group, so If you are wondering who that is, it's me.

    No need to FADC. Close MK, dash, U1/U2 works. Also close MK, jump cancel, instant dive kick, U1/U2. Now back to not playing AE :P.....
  • QuandaghostQuandaghost u gotta use dem ashy feet Joined: Posts: 108
    casuals were fun as usual man i like how things are going now hope we make top 3 in any tourney we go to
    And let me guide you to the PURPLE RAIN PURPLE RAIN
  • KidViperKidViper I'm amused Joined: Posts: 180
    So Dwaine and Pat will be heading to CEO around 9 am. So what do we have planned. Personally I think Byron should like bring his Wii and we play like Family Fuel or something. (Since I wont be going to CEO and I don't feel like doing anything fighting game related right now...................) I mean it doesn't have to be that of course. I just felt like a change from the norm and pretty much just wanted to hang out.
    Fuck Hawkeye. What are Hawkeye's 3 worst matchups, along with the hardest assist for him to deal with on each of those characters? I'm just going to make a team out of that, because fuck Hawkeye.
    Most annoying shit ever put in a fighting game. -AvariceX-
  • KimchiKimchi No Squirrels allowed Joined: Posts: 204
    Back to playing one game.
  • Return of ShikiReturn of Shiki Your favorite game sucks Joined: Posts: 4,405
    Good luck to all my SC brothers at CEO. See you there.
    If you listen to fools, the mob rules...
  • abkalldayabkallday Joined: Posts: 2,217
    Good luck to all my SC brothers at CEO. See you there.

    You'll be there
    Psn:Genocidecu
    UMVC3:Dante/X-23/Magneto Tekken Tag Tournament 2 Lars/Nina USF4:Guy/Juri/Adon/Rufus
    GGPO:genocide_cuttah KOF 2002 Shermie/K/Kula Kof 98: Iroi/Robert/Saisyu/Kyo Garou: Kim Dong Hwan and Gato
  • Lei HatesLei Hates Prepare to be MINDFREAKED Joined: Posts: 285
    So Dwaine and Pat will be heading to CEO around 9 am. So what do we have planned. Personally I think Byron should like bring his Wii and we play like Family Fuel or something. (Since I wont be going to CEO and I don't feel like doing anything fighting game related right now...................) I mean it doesn't have to be that of course. I just felt like a change from the norm and pretty much just wanted to hang out.

    When were you thinking about having this happen?

    We could just always use David's Wii as well unless you mean using that burnt copy of the game...if so, id have to see if there's an update for the homebrew channel since the last time i used my Wii (to play TvC), it updated itself...due to that, i havent used my Wii since but if there's some huge want to have it there..i'll see what can be done.

    If your looking for something different to do as a group though...id personally recommend getting several ps3's together and have everyone play Little Big Planet as a group or something like that...(i.e just something easier to set up).....I could always introduce you to the Zombies mode in Call of Duty as well if u want to play something that doesnt end until you die and gets progressively harder/longer (its more fun than it sounds, at least with a group)
    I am "Kevin Bacon"
    The power i have is immense..you cannot measure that which has no end
  • Jaguar131Jaguar131 Joined: Posts: 1,239
    @jag, I'd much appreciate that. I won't be going anywhere today though. Got that death.

    The craftsmanship on that PVC figure looks nice :3

    @ Quan: I also had fun as well and need to go in the lab more for my execution before I play again.

    @ KidViper: I don't know about Family Feud, but I wouldn't mind watching something on Netflix this coming Saturday. I'm still gonna want to play AH3 and AE tomorrow.

    @ Byron: The LBP idea doesn't sound that bad. I still haven't played the game, since I downloaded it.

    @ Shiki: Goodluck at CEO!! I hope you see NC on the stream when I'm watching :)
    Stream: http://www.twitch.tv/sctourney
    R.I.P sksksksksk222
  • QuandaghostQuandaghost u gotta use dem ashy feet Joined: Posts: 108
    yo we need to play that brawl on the wii. but seriously if yall ever dont wanna play any fighters i can bring L4D or some other non fighter
    And let me guide you to the PURPLE RAIN PURPLE RAIN
  • Jaguar131Jaguar131 Joined: Posts: 1,239
    yo we need to play that brawl on the wii. but seriously if yall ever dont wanna play any fighters i can bring L4D or some other non fighter

    I've never played L4D, so I'd like to try it this Saturday. I've also got Perfect Dark on the 360, but I'm horrible without auto aim XD You can ask Byron and I utterly suck at FPS games. I'm not much of a brawl fan, even casually.
    Stream: http://www.twitch.tv/sctourney
    R.I.P sksksksksk222
  • Eskay04Eskay04 Churning dat derp Joined: Posts: 209
    L4D is a great game. I own the first and 2nd for the PC. I could probably put away my prejudice for pads for that game. Although since im assuming we're talking about offline co-op campaign here i wont be able to smoker troll. :(
  • Lei HatesLei Hates Prepare to be MINDFREAKED Joined: Posts: 285
    I think i was probably the only person doing consistently good w/o the auto aim feature (i dont really remember who all was playing it), so in retrospect, you did fine lol.

    L4D ive played before (both 1 and 2 but i have much more experience with 1) and its alright..gameplay was awesome until you realize one distinct problem with the game...Dead Nation i wish had 4p mode since that might've worked out better (L4D needs 2 copies of the game to support 4 people unless u went online and found 2 random folks, or kept it to 2 people)....overall though, i think a slightly better 4p game wouldve been something like Hunter the Reckoning (Keyon can attest to this) but i no longer have my own copy of the game so unless Keyon or someone else has it, its a moot point

    As for Brawl..well lets just say you dont want to play against me in Brawl...ive made people quit that game in the past...i was so godlike, i made myself quit.....what u know about Link Quan....
    I am "Kevin Bacon"
    The power i have is immense..you cannot measure that which has no end
  • KidViperKidViper I'm amused Joined: Posts: 180
    Actually Byron I was just talking to Zack. he apparently has one of the X-box copies. I'm not sure if 360 can play X-box games. So could someone clarify that?
    Fuck Hawkeye. What are Hawkeye's 3 worst matchups, along with the hardest assist for him to deal with on each of those characters? I'm just going to make a team out of that, because fuck Hawkeye.
    Most annoying shit ever put in a fighting game. -AvariceX-
  • U-VoltU-Volt FOOL!! Joined: Posts: 460
    It can, and Hunter the Reckoning is so GDLK :).
  • SimpleKissSimpleKiss Getting Hit in the Mouth Joined: Posts: 1,005
    we can also get into some trolling ass movies. David, I have the perfect flick for saturday to watch.

    Trollface.
    Damn it feels good to be a gangster (kitten)
  • QuandaghostQuandaghost u gotta use dem ashy feet Joined: Posts: 108
    wat u know about them zairs and stuff byron u dont wanna see diddy kong up in here i'll hump ya face lol trust me i know link and toon link i know them well
    And let me guide you to the PURPLE RAIN PURPLE RAIN
  • Jaguar131Jaguar131 Joined: Posts: 1,239
    @ Simplekiss: I can only imagine what movies you have in mind *trollface.jpg*

    Due to a recent decision by Maddness Gaming, the venue may be changed to Game Nation for our next CSC Battles Tournament. I'll keep you guys updated on the situation and if dates for our next tournament may change. Once everything is finalized, I'll post a new tournament thread with the details, if need be.

    Also, do you guys want to get together today and possibly watch the CEO stream while playing random games? I got my Grandia fix in yesterday :P
    Stream: http://www.twitch.tv/sctourney
    R.I.P sksksksksk222
  • Eskay04Eskay04 Churning dat derp Joined: Posts: 209
    I'm free today. I'll see if theres anything in my collection worth bringing.
  • abkalldayabkallday Joined: Posts: 2,217
    @ Simplekiss: I can only imagine what movies you have in mind *trollface.jpg*

    Due to a recent decision by Maddness Gaming, the venue may be changed to Game Nation for our next CSC Battles Tournament. I'll keep you guys updated on the situation and if dates for our next tournament may change. Once everything is finalized, I'll post a new tournament thread with the details, if need be.

    Also, do you guys want to get together today and possibly watch the CEO stream while playing random games? I got my Grandia fix in yesterday :P

    What happen?
    Psn:Genocidecu
    UMVC3:Dante/X-23/Magneto Tekken Tag Tournament 2 Lars/Nina USF4:Guy/Juri/Adon/Rufus
    GGPO:genocide_cuttah KOF 2002 Shermie/K/Kula Kof 98: Iroi/Robert/Saisyu/Kyo Garou: Kim Dong Hwan and Gato
  • DaedalusDaedalus Joined: Posts: 214
    What time is the MK taking place?
«13456724
Sign In or Register to comment.