Hi! We are in the final stages of the SRK forum migration. Soon, we will lock the forums so we can transfer over all the discussion threads. Please expect a downtime of a few days while we implement the migration. Thx for your patience.

Tokoyama2000's art thread

2456723

Comments

  • Tokoyama2000Tokoyama2000 Joined: Posts: 683
    thanks for all the comments everyone =]

    ken8ep.jpg
    ken

    sakura8cx.jpg
    sak
    http://www.edwinhuang.com <--- portfolio site
    ironpinky <--- twitter
  • woofwoof : - ) Joined: Posts: 2,503
    Your art has potential to be quite dynamic. Only flaws I notice at the moment are the proportions of sakura's face and ken's left arm. Keep it up, man.
  • DanSCDanSC Joined: Posts: 608
    i agree with woof, if you can make a little change on sakura face and make it looks more cuter that would be perfect..i like her pose..really nice..your stuffs are very solid..
  • Tokoyama2000Tokoyama2000 Joined: Posts: 683
    DanSC wrote:
    i agree with woof, if you can make a little change on sakura face and make it looks more cuter that would be perfect..i like her pose..really nice..your stuffs are very solid..

    eh, yeah...sak's face looks like a man =[
    and i realized both of ken's arms are fucked up. i'll fix 'em later. thanks for the tips =D

    elena0nw.jpg
    elena

    oro7lw.jpg
    oro
    http://www.edwinhuang.com <--- portfolio site
    ironpinky <--- twitter
  • True_TechTrue_Tech dragon the body Joined: Posts: 2,742 mod
    makes me wish i hadn't stopped drawing
  • DanSCDanSC Joined: Posts: 608
    elena0nw.jpg
    elena
    yeeeaaw..your stuffs just keep getting better and better :lovin: it seem like your kind of new to this forum but actually not cause youre been here since 02, i wonder where youve been all these years, i havent seen your stuffs until now..
  • Hail And KillHail And Kill Who is Gene Wong? Joined: Posts: 3,264
    When you say, this ones for gene. You really mean it? Send it through the mail then =D

    Elena - Looks SOMEWHAT like sakura.
    Sakura - yes, looks like a man. but still looks sweet!
    Oro - Looks very tough guy.
    Charlie - zomg, thats hot.
    Balrog - face kinda looks like oros O_o
    Vega - His fingernails looks like yours =D

    DRAW BISON!!1!!!11 again. since you drew 3 guiles.
  • Tokoyama2000Tokoyama2000 Joined: Posts: 683
    juli0nb.jpg
    juli
    http://www.edwinhuang.com <--- portfolio site
    ironpinky <--- twitter
  • Tokoyama2000Tokoyama2000 Joined: Posts: 683
    chunlicolor5sj.jpg
    i got chun colored. nothing special, just wanted to see her colored

    urien9hm.jpg
    urien

    zangief3os.jpg
    gief
    http://www.edwinhuang.com <--- portfolio site
    ironpinky <--- twitter
  • Master_ChibiMaster_Chibi .: Dynamites! :. Joined: Posts: 15,082 mod
    Shit at this rate he'll overshadow the CSFA thread XD
    ~*Hai! Back to Japan!
  • ToyRobotTerrorToyRobotTerror Magnificent Bastard Joined: Posts: 2,078
    oro7lw.jpg
    oro

    greatness
    Fuck skrulls
  • Tokoyama2000Tokoyama2000 Joined: Posts: 683
    Shit at this rate he'll overshadow the CSFA thread XD
    i doubt that =p
    if that ggx csfa thing is really gonna happen, i'll be sure to take part

    here's a makoto sketch i drew last night
    makoto4sf.jpg
    http://www.edwinhuang.com <--- portfolio site
    ironpinky <--- twitter
  • NeoBloodNeoBlood kara bank account Joined: Posts: 2,830 ✭✭✭✭✭ OG
    dude if you wanna do ggx in the csfa then you gotta post some stuff in that forum and support GG! Everyone else is talking about MK or KI or some shit...
  • woofwoof : - ) Joined: Posts: 2,503
    oh shit, makoto fanart!

    looking forward to more!
  • SystemSystem Joined: Posts: 508,676 admin
    cool cool cool
  • SystemSystem Joined: Posts: 508,676 admin
    Tokoyama, why don't you do a Deviantart account? There we can find your drawings fastly.
  • Master_ChibiMaster_Chibi .: Dynamites! :. Joined: Posts: 15,082 mod
    I love that Makoto~

    Do Ingrid / Karin :D!
    ~*Hai! Back to Japan!
  • SnowmanSnowman Joined: Posts: 1,554 ✭✭✭✭✭ OG
    Someone needs to ink/colour this work, it's fantastic.
  • SystemSystem Joined: Posts: 508,676 admin
    Whoa!! Dude i love the clean lines you use for your sketching! My fave has to be the man himself Zangief. Its how Zangief should always be drawn! Keep em coming!!
  • Tokoyama2000Tokoyama2000 Joined: Posts: 683
    here's an alex sketch
    alex9qd.jpg

    from now on, i'll be taking a little more time on my sketches =p
    after looking through this thread, i realized how shitty some of these sketches actually look. i'll be working on another ryu and an akuma/karin right after.
    http://www.edwinhuang.com <--- portfolio site
    ironpinky <--- twitter
  • SystemSystem Joined: Posts: 508,676 admin
    Shitty? No, you've been doing excellent so far. My only critiques are that all the females have nearly identical faces and facial expressions, and all the men are seriously overdeveloped in their upper arms/shoulder area. Apart from that, your anatomy and posture choices are inspired.

    While I was warming up the tablet this afternoon, I gave a shot at coloring one of your pieces:

    uriencolor.jpg
  • Hail And KillHail And Kill Who is Gene Wong? Joined: Posts: 3,264
    Whoa shit. thats crazy. Good job vega.
  • Tokoyama2000Tokoyama2000 Joined: Posts: 683
    that's some crazy coloring there, vegax
    when ever you have the time, you can color another if you'd like =]

    here's my latest
    i'm really happy how this one turned out
    Ryu-
    ryu25wz.jpg
    http://www.edwinhuang.com <--- portfolio site
    ironpinky <--- twitter
  • SystemSystem Joined: Posts: 508,676 admin
    what is a csfa thread? can someone pst a link, thanks
    these are great artwork, i love the alex, urien, and oro sketches. looking forward to seeing the rest of the cast. keep up the great work.
  • SystemSystem Joined: Posts: 508,676 admin
    You need to work on your linework. those little hairy hatches ain't doing nothing for me. All your work so far isn't even called sketches. It's finished product from what I see. Sketches are alot more loose. Pretty good work.
  • Shodokan123Shodokan123 3s 4 Life Joined: Posts: 3,407
    this shit is amazing
    Stupid games...
  • Tokoyama2000Tokoyama2000 Joined: Posts: 683
    thanks for the comments everyone =D

    akuma-
    akuma4nq.jpg

    i have karin done/scanning it tomorrow
    gonna work on a new sakura
    http://www.edwinhuang.com <--- portfolio site
    ironpinky <--- twitter
  • Tokoyama2000Tokoyama2000 Joined: Posts: 683
    this one is for masterchibi
    karin-
    karin4qc.jpg

    now working on bison and rolento
    http://www.edwinhuang.com <--- portfolio site
    ironpinky <--- twitter
  • SystemSystem Joined: Posts: 508,676 admin
    please sheng long... please sheng long... ;) thank you. :)
  • Master_ChibiMaster_Chibi .: Dynamites! :. Joined: Posts: 15,082 mod
    my god that's absurdly hot.

    makes me cry with happiness~

    :love
    ~*Hai! Back to Japan!
  • kz0060kz0060 I love you cashcall Joined: Posts: 369
    all of them are cool but karin gots to be my fav. female char. you drew yet. Keep up the nice job.
    (((( ;゚Д゚))) oh snap son.

    Worthless is a good man
  • Tokoyama2000Tokoyama2000 Joined: Posts: 683
    another thin bison for HaK
    bison36wd.jpg

    i also finished rolento/will scan tomorrow
    http://www.edwinhuang.com <--- portfolio site
    ironpinky <--- twitter
  • SystemSystem Joined: Posts: 508,676 admin
    More color. I think cell-style suits your art pretty well:

    vegacolor.jpg
  • SystemSystem Joined: Posts: 508,676 admin
    That Vega looks awesome colored.
  • ToyRobotTerrorToyRobotTerror Magnificent Bastard Joined: Posts: 2,078
    check pm´s
    Fuck skrulls
  • jz_chu237jz_chu237 Joined: Posts: 227
    vega-x wrote:
    More color. I think cell-style suits your art pretty well:

    vegacolor.jpg

    Looks very Production I.G which is awesome by the way.
  • Tokoyama2000Tokoyama2000 Joined: Posts: 683
    damn vegax, that looks pretty fuckin' sick man =D
    http://www.edwinhuang.com <--- portfolio site
    ironpinky <--- twitter
  • Hail And KillHail And Kill Who is Gene Wong? Joined: Posts: 3,264
    Hot shit..

    Vega-x i have a request from you. Can you color vega in my avatar color? and bison in gold armor and blue suit? =o!!!

    Nice stuff. Edwin, Karen looks hot. Bison looks kind of alpha-y.

    Alex looks hot. Can't wait for the Rolento guy.
  • Tokoyama2000Tokoyama2000 Joined: Posts: 683
    errrr i forgot to post the rolento drawing last night
    here he is-
    rolento2fw.jpg
    the right arm is kinda fucked up =[
    http://www.edwinhuang.com <--- portfolio site
    ironpinky <--- twitter
  • woofwoof : - ) Joined: Posts: 2,503
Sign In or Register to comment.