The Official Toonami Thread: Fight tha powa!

1203204206208209262

Comments

  • po pimpuspo pimpus Let's Hit the Climax! Joined: Posts: 25,677
    edited May 2015
    Haven't seen this series all the way through, but from what I gathered, it gets REALLY crazy.

    Whatever happens, its guaranteed to be better than Shit Art Online.
    "Capcom should listen to their fans... Mega Man is a cool character." -2048 President Elect Kevin at Age 10
  • TragedyKhadaafiTragedyKhadaafi ☆☆ not the pappy ☆☆ Joined: Posts: 1,337
    don't know what happens either but it got me wondering.

    satsuki and ryuko are gonna enter "scissoring" form and combine on some dragon ball z shit?
  • po pimpuspo pimpus Let's Hit the Climax! Joined: Posts: 25,677
    Nah nothing that silly... It just gets real Gainax at the climax from what I was told.
    "Capcom should listen to their fans... Mega Man is a cool character." -2048 President Elect Kevin at Age 10
  • StarhammerStarhammer The Laughing Man of SRK. Joined: Posts: 20,416 ✭✭✭✭✭ OG
    po pimpus wrote: »
    Haven't seen this series all the way through, but from what I gathered, it gets REALLY crazy.

    Whatever happens, its guaranteed to be better than Shit Art Online.

    "Gets" crazy? Last ep, a guy in a crab suit got assraped by a kendo stick, and ryu face took her first L to a bleeding heart sword. This show ran over the sign to crazytown somewhere around the 3rd ep. I think only FLCL could match it for crazy, but that was only 6 eps. LOL@Shit art. Don't look like NOBODY likes it. Here's hoping the replacement shows are something great. PLEASE get beware of the batman back!!! Justice demands it!!!

    -Starhammer-
    Always think it's strange when black dudes accuse other black dudes of not being hood enough. Like isn't that a good thing?

    AV by Rick Ross.
  • crotchpunchacrotchpuncha Joined: Posts: 21,575
    Hah whats coming will make the first 3 Episodes of Kill la Kill look like a walk in a the park.
    It's not the end of the world, but you can see it from here.
  • InfernomanInfernoman Bro as Hell Joined: Posts: 9,414
    Starhammer wrote: »
    po pimpus wrote: »
    Haven't seen this series all the way through, but from what I gathered, it gets REALLY crazy.

    Whatever happens, its guaranteed to be better than Shit Art Online.

    "Gets" crazy? Last ep, a guy in a crab suit got assraped by a kendo stick, and ryu face took her first L to a bleeding heart sword. This show ran over the sign to crazytown somewhere around the 3rd ep. I think only FLCL could match it for crazy, but that was only 6 eps. LOL@Shit art. Don't look like NOBODY likes it. Here's hoping the replacement shows are something great. PLEASE get beware of the batman back!!! Justice demands it!!!

    -Starhammer-

    Don't forget Gurren Lagann! By the end, Main characters were in a mech so large, they were hurling galaxies like damn Frisbees!
    Who else in a movie wrestled an evil lesbian and by forcefully kissing her, turned her not only heterosexual but good as well? Exactly. That, my friend, is the power of Sean motherfucking Connery - Valaris
  • SaitsuSaitsu When a Kid, Becomes a Legend Joined: Posts: 34,822
    So now we know our next Anime coming up.

    Michiko & Hatchin on June 20th

    Akame Ga Kill on August 8th
    PSN: Saitsuofleaves SF5 Tag: Saitsu  Baby Steps to Giant Strides
    FC: 0490-4604-8179 
    Street Fighter 5: Vega
  • po pimpuspo pimpus Let's Hit the Climax! Joined: Posts: 25,677
    I miss this Vegeta...

    Clever, cunning, and one step ahead.

    What happened to you, Vegeta?
    "Capcom should listen to their fans... Mega Man is a cool character." -2048 President Elect Kevin at Age 10
  • SaitsuSaitsu When a Kid, Becomes a Legend Joined: Posts: 34,822
    Okay seriously, why would a Saiyan know the concept of Baseball?
    PSN: Saitsuofleaves SF5 Tag: Saitsu  Baby Steps to Giant Strides
    FC: 0490-4604-8179 
    Street Fighter 5: Vega
  • po pimpuspo pimpus Let's Hit the Climax! Joined: Posts: 25,677
    Saitsu wrote: »
    Okay seriously, why would a Saiyan know the concept of Baseball?

    Dat godlike English dub, of course!
    "Capcom should listen to their fans... Mega Man is a cool character." -2048 President Elect Kevin at Age 10
  • SaitsuSaitsu When a Kid, Becomes a Legend Joined: Posts: 34,822
    Oh and how the fuck does Krillin not notice that Zarbon and Vegeta are trailing him?
    PSN: Saitsuofleaves SF5 Tag: Saitsu  Baby Steps to Giant Strides
    FC: 0490-4604-8179 
    Street Fighter 5: Vega
  • MillionMillion King of Creeps Joined: Posts: 10,637 ✭✭✭✭✭ OG
    edited May 2015
    haha I forgot that Bulma instantly got moist at the very sight of Zarbon. I liked that character...it's a shame the developers of the recent Xenoverse seemed to have something against him for some reason. At the very least, he was at least a more interesting character than that fatso Dodorria.

    *haha, hell yeah Vegeta with the dirty tactics! Old-era DBZ was the shit, man.
  • po pimpuspo pimpus Let's Hit the Climax! Joined: Posts: 25,677
    LOL Vegeta with that POCKET SAND™...

    Really miss this Vegeta.
    "Capcom should listen to their fans... Mega Man is a cool character." -2048 President Elect Kevin at Age 10
  • StarhammerStarhammer The Laughing Man of SRK. Joined: Posts: 20,416 ✭✭✭✭✭ OG
    po pimpus wrote: »
    Haven't seen this series all the way through, but from what I gathered, it gets REALLY crazy.

    Whatever happens, its guaranteed to be better than Shit Art Online.

    "Gets" crazy? Last ep, a guy in a crab suit got assraped by a kendo stick, and ryu face took her first L to a bleeding heart sword. This show ran over the sign to crazytown somewhere around the 3rd ep. I think only FLCL could match it for crazy, but that was only 6 eps. LOL@Shit art. Don't look like NOBODY likes it. Here's hoping the replacement shows are something great. PLEASE get beware of the batman back!!! Justice demands it!!!

    -Starhammer-
    po pimpus wrote: »
    I miss this Vegeta...

    Clever, cunning, and one step ahead.

    What happened to you, Vegeta?

    True this.

    Somehow, I managed to miss Frieza bitch-slapping Zarbon before now. Just damn.
    Saitsu wrote: »
    So now we know our next Anime coming up.

    Michiko & Hatchin on June 20th

    Akame Ga Kill on August 8th

    That veil has been lifted. Since I know nothing of either show, here's hoping for winners.

    DBZ is done. Now it's time for Shear Terror: Curse of the Ryu Face.

    -Starhammer-
    Always think it's strange when black dudes accuse other black dudes of not being hood enough. Like isn't that a good thing?

    AV by Rick Ross.
  • po pimpuspo pimpus Let's Hit the Climax! Joined: Posts: 25,677
    Oh I love this show... Other shows would have dragged that recap shit into a full ep... They spent 30 seconds.

    Nice. New OP as well. I assume business is about to pick up?
    "Capcom should listen to their fans... Mega Man is a cool character." -2048 President Elect Kevin at Age 10
  • ThePurpleBunnyThePurpleBunny Joined: Posts: 17,265
    Mako's not ready to go buck naked.

    Yet.
    Twitchy | Twatter
    Fightcade: FaceToFist
  • MillionMillion King of Creeps Joined: Posts: 10,637 ✭✭✭✭✭ OG
    yeahhhhhhh this scene with the hot bath is speaking to me....holy shit..
  • rayplayrayplay aka solidoutlaw Joined: Posts: 2,813
    This bath scene, in the original (and thus uncensored) run,
    was borderline rape. Involving Ragyo caressing Satsuki and whatnot, which led up to the moan she had. It's been awhile, but I believe she also mentions that it's not the first time Ragyo did it either and that she's done it to her several times.
    PSN: rayplay
    Best widowmaker in North Korea.
    "He's gonna switch to wireless mid greed sever."
  • Icy Black DeepIcy Black Deep Still training... Joined: Posts: 1,440
    Starhammer wrote: »
    Since I know nothing of either show, here's hoping for winners.

    Not familiar with Akame Ga Kill, but Michiko & Hatchin is pure win.
    New Jersey
  • SaitsuSaitsu When a Kid, Becomes a Legend Joined: Posts: 34,822
    rayplay wrote: »
    This bath scene, in the original (and thus uncensored) run,
    was borderline rape. Involving Ragyo caressing Satsuki and whatnot, which led up to the moan she had. It's been awhile, but I believe she also mentions that it's not the first time Ragyo did it either and that she's done it to her several times.

    Yep...pretty much... I don't see anything that's BORDERLINE. It's pretty blatant to me.
    PSN: Saitsuofleaves SF5 Tag: Saitsu  Baby Steps to Giant Strides
    FC: 0490-4604-8179 
    Street Fighter 5: Vega
  • rayplayrayplay aka solidoutlaw Joined: Posts: 2,813
    Starhammer wrote: »
    Since I know nothing of either show, here's hoping for winners.

    Not familiar with Akame Ga Kill, but Michiko & Hatchin is pure win.
    I can vouch as well that Michiko and Hatchin is pretty damn good.

    Also, I come bearing gifts:
    um7R5Q4.gif
    ADu14yM.gif
    KnhJFQe.gif
    And one more for now
    NuaGnQL.gif
    That last one is actually one of the reasons I went ahead and watched the show during the initial run instead of waiting like I normally do.
    PSN: rayplay
    Best widowmaker in North Korea.
    "He's gonna switch to wireless mid greed sever."
  • SaitsuSaitsu When a Kid, Becomes a Legend Joined: Posts: 34,822
    And now half the thread will suddenly disappear for a half an hour for "no reason"
    PSN: Saitsuofleaves SF5 Tag: Saitsu  Baby Steps to Giant Strides
    FC: 0490-4604-8179 
    Street Fighter 5: Vega
  • ThePurpleBunnyThePurpleBunny Joined: Posts: 17,265
    po pimpus wrote: »
    I miss this Vegeta...

    Clever, cunning, and one step ahead.

    What happened to you, Vegeta?

    He got married.

    To Bulma.
    Twitchy | Twatter
    Fightcade: FaceToFist
  • SaitsuSaitsu When a Kid, Becomes a Legend Joined: Posts: 34,822
    po pimpus wrote: »
    I miss this Vegeta...

    Clever, cunning, and one step ahead.

    What happened to you, Vegeta?

    He got married.

    To Bulma.

    He just couldn't pass up the free armor and training rooms.
    PSN: Saitsuofleaves SF5 Tag: Saitsu  Baby Steps to Giant Strides
    FC: 0490-4604-8179 
    Street Fighter 5: Vega
  • StarhammerStarhammer The Laughing Man of SRK. Joined: Posts: 20,416 ✭✭✭✭✭ OG
    On kill La Kill:
    .................Aliens. Why is it always aliens?

    -Starhammer-
    Always think it's strange when black dudes accuse other black dudes of not being hood enough. Like isn't that a good thing?

    AV by Rick Ross.
  • SaitsuSaitsu When a Kid, Becomes a Legend Joined: Posts: 34,822
    Naraku probably wondering why ALL his incarnations couldn't just perform the job he asks of them professionally like that.
    PSN: Saitsuofleaves SF5 Tag: Saitsu  Baby Steps to Giant Strides
    FC: 0490-4604-8179 
    Street Fighter 5: Vega
  • po pimpuspo pimpus Let's Hit the Climax! Joined: Posts: 25,677
    Well @Starhammer, Inuyasha should be wrapping up next week. That nigga Naraku is finally about to get got.
    "Capcom should listen to their fans... Mega Man is a cool character." -2048 President Elect Kevin at Age 10
  • StarhammerStarhammer The Laughing Man of SRK. Joined: Posts: 20,416 ✭✭✭✭✭ OG
    po pimpus wrote: »
    Well @Starhammer, Inuyasha should be wrapping up next week. That nigga Naraku is finally about to get got.

    heh. Soon, I will be able to claim that I did NOT watch so much as a single episode. Speaking of getting got.

    Buster call initiated: EVEYRBODY GETS SHOT!!!!!

    LMFAO@Frankie. 100 face bitchslap technique. On top of that, Luffy and Lucci gonna tangle finally.

    -Starhammer-
    Always think it's strange when black dudes accuse other black dudes of not being hood enough. Like isn't that a good thing?

    AV by Rick Ross.
  • ZebsterZebster Joined: Posts: 3,738
    edited May 2015
    EDIT: Just nevermind.
    KOF 14 team: Robert/King/K'
  • ZebsterZebster Joined: Posts: 3,738
    rayplay wrote: »
    This bath scene, in the original (and thus uncensored) run,
    was borderline rape. Involving Ragyo caressing Satsuki and whatnot, which led up to the moan she had. It's been awhile, but I believe she also mentions that it's not the first time Ragyo did it either and that she's done it to her several times.

    So wait, are they
    glancing over the fact that Ragyo molests Satsuki basically any chance she gets? Kind of important. Also, clearly rape, the original scene plays out like you're supposed to be creeped out by what was happening.

    Could you point out any other differences between the original run and this one from now on? I want to know what they decide to change.
    KOF 14 team: Robert/King/K'
  • StarhammerStarhammer The Laughing Man of SRK. Joined: Posts: 20,416 ✭✭✭✭✭ OG
    For any who may have missed the intruder trailer:



    -Starhammer-
    Always think it's strange when black dudes accuse other black dudes of not being hood enough. Like isn't that a good thing?

    AV by Rick Ross.
  • SaitsuSaitsu When a Kid, Becomes a Legend Joined: Posts: 34,822
    It begins...
    PSN: Saitsuofleaves SF5 Tag: Saitsu  Baby Steps to Giant Strides
    FC: 0490-4604-8179 
    Street Fighter 5: Vega
  • StarhammerStarhammer The Laughing Man of SRK. Joined: Posts: 20,416 ✭✭✭✭✭ OG
    Not really sure what the whole "Intruder" thing is about, but my man had shields on his ship. He already know about that life.

    -Starhammer-
    Always think it's strange when black dudes accuse other black dudes of not being hood enough. Like isn't that a good thing?

    AV by Rick Ross.
  • SaitsuSaitsu When a Kid, Becomes a Legend Joined: Posts: 34,822
    Starhammer wrote: »
    Not really sure what the whole "Intruder" thing is about, but my man had shields on his ship. He already know about that life.

    -Starhammer-

    ...Do you not remember the first Intruder?
    PSN: Saitsuofleaves SF5 Tag: Saitsu  Baby Steps to Giant Strides
    FC: 0490-4604-8179 
    Street Fighter 5: Vega
  • SonichumanSonichuman You're too sloooww!! Joined: Posts: 18,903
    Yeah...first intruder was creepy and actually ended up in t-...you know what? You should probably watch it on youtube if you're interested. It wasn't half bad for the event that it was back in the day and it gave more life to Tom and the Absolution crew.
  • StarhammerStarhammer The Laughing Man of SRK. Joined: Posts: 20,416 ✭✭✭✭✭ OG
    Saitsu wrote: »
    Starhammer wrote: »
    Not really sure what the whole "Intruder" thing is about, but my man had shields on his ship. He already know about that life.

    -Starhammer-

    ...Do you not remember the first Intruder?

    Actually, no. Believe it or not, I was in Japan at the time and we didn't get CN. I actually had NEVER seen the first intruder until now. Stopped by the Lockdown eps too. Sweet. Now I'm hyped for next intruder ep. Anybody got any guess as to what it's gonna be?

    -Starhammer-
    Always think it's strange when black dudes accuse other black dudes of not being hood enough. Like isn't that a good thing?

    AV by Rick Ross.
  • po pimpuspo pimpus Let's Hit the Climax! Joined: Posts: 25,677
    I know we all purged it from our minds, but does anyone other than me wanna see TOM 3 get eaten by the Intruder monster?

    That abomination was the harbinger of death for OG Toonami...
    "Capcom should listen to their fans... Mega Man is a cool character." -2048 President Elect Kevin at Age 10
  • StarhammerStarhammer The Laughing Man of SRK. Joined: Posts: 20,416 ✭✭✭✭✭ OG
    po pimpus wrote: »
    I know we all purged it from our minds, but does anyone other than me wanna see TOM 3 get eaten by the Intruder monster?

    That abomination was the harbinger of death for OG Toonami...

    Who knows? Maybe the original TOM will return for his job. I hope moltar comes back too if that's the case.

    -Starhammer-
    Always think it's strange when black dudes accuse other black dudes of not being hood enough. Like isn't that a good thing?

    AV by Rick Ross.
  • rayplayrayplay aka solidoutlaw Joined: Posts: 2,813
    Zebster wrote: »
    rayplay wrote: »
    This bath scene, in the original (and thus uncensored) run,
    was borderline rape. Involving Ragyo caressing Satsuki and whatnot, which led up to the moan she had. It's been awhile, but I believe she also mentions that it's not the first time Ragyo did it either and that she's done it to her several times.

    So wait, are they
    glancing over the fact that Ragyo molests Satsuki basically any chance she gets? Kind of important. Also, clearly rape, the original scene plays out like you're supposed to be creeped out by what was happening.

    Could you point out any other differences between the original run and this one from now on? I want to know what they decide to change.
    Sorry for the late reply, I haven't been frequenting these boards as often as I used to (chalk it up to bloodborne and work). So far, it's been pretty good on censorship. I haven't noticed anything else that drastic (yet at least). Then again, it was that scene in particular that I was pretty positive was gonna get censorship and so it was the only one I was actively looking out for. There are about maybe two or three more scenes in the show that might get some censorship, but I wouldn't be surprised if they left them alone, especially one in particular which kinda can't be censored due to, and though I'm spoiler tagging this, I'm gonna talk around it as best as possible,
    well they already don't censor any of the "nudity" when ryuko and satsuki transform, and it's basically that, albeit more widespread, but since it's in that style, they'll likely leave it alone.

    Anyway I'll keep an eye out for any other changes. In fact, you might (I HIGHLY doubt it) see one in this episode. But keep in mind it's already tv MA rated so they don't have to censor too much.
    PSN: rayplay
    Best widowmaker in North Korea.
    "He's gonna switch to wireless mid greed sever."
  • ThePurpleBunnyThePurpleBunny Joined: Posts: 17,265
    Oh damn what the shit now
    Twitchy | Twatter
    Fightcade: FaceToFist