Agents of S.H.I.E.L.D.: Welcome Back

13738394143

Comments

  • BigDeweyBigDewey Joined: Posts: 1,950
    When Fitz realizes the horrible shit he's done, it's gonna be seriously gut-wrenching.
  • SaitsuSaitsu Tranquilo...ASSENAYO! Joined: Posts: 33,012
    And all of this...mostly because Aida is obsessed with Fitz really. She could've kept Fitz sequestered with a different woman altogether, she chose herself. She could've chosen to be human in the Mainframe with a different lover and she chose him.
    PSN: Saitsuofleaves SF5 Tag: Saitsu  Baby Steps to Giant Strides
    FC: 0490-4604-8179 
    Street Fighter 5: Vega
  • BigDeweyBigDewey Joined: Posts: 1,950
    That's a given, Fitz has always showed her kindness, compassion, and consideration in a way no one has. He treated her like a real person to some degree, everyone else saw her as a robot to use or destroy.

    She warped everyone's mind, but she warped Fitz so much more. He is her fantasy, the one thing she couldn't have in the real world and she twisted him in a way where no one can change him back.
  • white shadowwhite shadow WHAT'S MY NAME NYUKAH?!!! Joined: Posts: 13,277 ✭✭✭✭✭ OG
    Darth Aida and her sith apprentice Fitz. Aida must have the best cyber pum-pum ever for him to be this sprung.

    I think after being in this false reality for this long when they finally enter the real world there has to be a lot of lingering mental trauma, it would be completely unrealistic if they recover from this in like, 2 episodes. Fitz and May are going to really need long term therapy for sure.
    It could be Esther Baxter vs. Pat Morita in drag and half of this board would be like "black chicks don't really turn me on sooo..." - Randomnigga

    " Is Wayne Brady gonna have to choke a bitch?!!!"- Wayne Brady from Chappelle's Show. LOL!!!
  • HawkingbirdHawkingbird I am thou...thou art I Joined: Posts: 24,525
    I wonder if May is the one torturing Radcliffe in the cell next to Daisy.
    PSN: Hawkingbird
    FC: 0834-1564-0151
    http://steamcommunity.com/id/runawayavenger
    SFV Lounge discord: https://discord.gg/Tp23Ccr
  • maxxmaxx DIO THE DESTROYER Joined: Posts: 35,449 ✭✭✭✭✭ OG
    shield season 4:cyber sex
    FREE Stuart "StuMiz" Hayden

    kobrakawaii.com/
    art blog:
    http://mondaynitecoloring.tumblr.com/
  • Darc RequiemDarc Requiem The Light Emitting Darkness Joined: Posts: 7,095
    Aida is so damned skinny. She looks like she'd break every bone in her body if she fell down.
  • SaitsuSaitsu Tranquilo...ASSENAYO! Joined: Posts: 33,012
    Aida is so damned skinny. She looks like she'd break every bone in her body if she fell down.

    Yeah, but you just know she's flexible as hell.
    PSN: Saitsuofleaves SF5 Tag: Saitsu  Baby Steps to Giant Strides
    FC: 0490-4604-8179 
    Street Fighter 5: Vega
  • Darc RequiemDarc Requiem The Light Emitting Darkness Joined: Posts: 7,095
    Not into skinny chicks. She has a pretty face though.
  • white shadowwhite shadow WHAT'S MY NAME NYUKAH?!!! Joined: Posts: 13,277 ✭✭✭✭✭ OG
    Oh yeah and did anyone catch the part where Fitz said Hydra was going to "Make society great again"?
    It could be Esther Baxter vs. Pat Morita in drag and half of this board would be like "black chicks don't really turn me on sooo..." - Randomnigga

    " Is Wayne Brady gonna have to choke a bitch?!!!"- Wayne Brady from Chappelle's Show. LOL!!!
  • Darc RequiemDarc Requiem The Light Emitting Darkness Joined: Posts: 7,095
    It's time for Darth Fitz
  • SaitsuSaitsu Tranquilo...ASSENAYO! Joined: Posts: 33,012
    Well that's a harrowing thought...Darth Fitz in the real world...
    PSN: Saitsuofleaves SF5 Tag: Saitsu  Baby Steps to Giant Strides
    FC: 0490-4604-8179 
    Street Fighter 5: Vega
  • SaitsuSaitsu Tranquilo...ASSENAYO! Joined: Posts: 33,012
    Man, Radcliff just shined that bad light. It's bad enough that you do all these things brainwashed, but to learn that if one little thing in your life changed, you really are capable of such atrocities...

    Fitz gonna need some EXTENSIVE counseling.
    PSN: Saitsuofleaves SF5 Tag: Saitsu  Baby Steps to Giant Strides
    FC: 0490-4604-8179 
    Street Fighter 5: Vega
  • Darc RequiemDarc Requiem The Light Emitting Darkness Joined: Posts: 7,095
    Damn, Mace is dead.

  • maxxmaxx DIO THE DESTROYER Joined: Posts: 35,449 ✭✭✭✭✭ OG
    po pimpus wrote: »
    Trip! Man, fuck this mirror world...

    WHY THEY GOTTA DO THIS TO ME MAN!
    FREE Stuart "StuMiz" Hayden

    kobrakawaii.com/
    art blog:
    http://mondaynitecoloring.tumblr.com/
  • GreyFoxxGreyFoxx R.I.P Brother. Joined: Posts: 4,370
    Man this ep going too hard. Did Fitz dad kinda waddle down those stairs?
  • BigDeweyBigDewey Joined: Posts: 1,950
    edited April 20
    Framework Mace is the Shield director we deserved.

    Well that's the thing, this is who Mace always wanted to be. The way he sacrificed himself to stop the Russians is the same way he gave his life now. The difference is he had real power to make a change in that world, but he kept his good heart. In a sense the episode title being 'No Regrets' was about him the most. Dude regretted being a "hero" in the real world, but ended up dying a real hero with no regrets in both.

    And don't even get me started on Trip, imagine Daisy's reaction when she sees him. He died trying to save her and was the last person she saw before she became an Inhuman, like damn... :sad:
  • maxxmaxx DIO THE DESTROYER Joined: Posts: 35,449 ✭✭✭✭✭ OG
    they gonna have to explain why trips here for me. lol. just for pure fuckery or what.
    FREE Stuart "StuMiz" Hayden

    kobrakawaii.com/
    art blog:
    http://mondaynitecoloring.tumblr.com/
  • HawkingbirdHawkingbird I am thou...thou art I Joined: Posts: 24,525
    maxx wrote: »
    they gonna have to explain why trips here for me. lol. just for pure fuckery or what.

    Then you'll have to ask why Ward is there too. These character are likely drawn from their collective memories.
    PSN: Hawkingbird
    FC: 0834-1564-0151
    http://steamcommunity.com/id/runawayavenger
    SFV Lounge discord: https://discord.gg/Tp23Ccr
  • po pimpuspo pimpus Let's Hit the Climax! Joined: Posts: 23,383
    edited April 20
    maxx wrote: »
    they gonna have to explain why trips here for me. lol. just for pure fuckery or what.

    Because deep down, Daisy and Coulson feel responsible for those guys' deaths/fall from grace, and wish they were still around.
    "Capcom should listen to their fans... Mega Man is a cool character." -2048 President Elect Kevin at Age 10
  • HawkingbirdHawkingbird I am thou...thou art I Joined: Posts: 24,525
    Project looking glass can create living tissue, huh? Simmons better look up Trip with a body in the real world and bring him over from the framework.
    PSN: Hawkingbird
    FC: 0834-1564-0151
    http://steamcommunity.com/id/runawayavenger
    SFV Lounge discord: https://discord.gg/Tp23Ccr
  • GespenstRitterGespenstRitter The Sharp-Eyed Impaler Joined: Posts: 3,007
    Trip deserves it, but I think we all know if it's used on anyone, it'll be on Ward.
    You should be watching Thunderbolt Fantasy.
  • SaitsuSaitsu Tranquilo...ASSENAYO! Joined: Posts: 33,012
    Trip deserves it, but I think we all know if it's used on anyone, it'll be on Ward.

    Man I hope not. I enjoyed Good Guy Ward, but he would get really dull in another season past this one. He's refreshing as he is now, but too much would be overkill.

    SOMEONE will get revived from this though, they left that open too easily.
    PSN: Saitsuofleaves SF5 Tag: Saitsu  Baby Steps to Giant Strides
    FC: 0490-4604-8179 
    Street Fighter 5: Vega
  • HawkingbirdHawkingbird I am thou...thou art I Joined: Posts: 24,525
    Trip deserves it, but I think we all know if it's used on anyone, it'll be on Ward.

    One thing I know for sure is Fitz will offer to use it on Radcliffe and his ex. Dangle that carrot in front of him to get him to betray Daisy.
    PSN: Hawkingbird
    FC: 0834-1564-0151
    http://steamcommunity.com/id/runawayavenger
    SFV Lounge discord: https://discord.gg/Tp23Ccr
  • GespenstRitterGespenstRitter The Sharp-Eyed Impaler Joined: Posts: 3,007
    Saitsu wrote: »
    Trip deserves it, but I think we all know if it's used on anyone, it'll be on Ward.

    Man I hope not. I enjoyed Good Guy Ward, but he would get really dull in another season past this one. He's refreshing as he is now, but too much would be overkill.

    SOMEONE will get revived from this though, they left that open too easily.

    It's gonna be
    Pietro.

    "Didn't see that coming."
    You should be watching Thunderbolt Fantasy.
  • maxxmaxx DIO THE DESTROYER Joined: Posts: 35,449 ✭✭✭✭✭ OG
    This whole arc is evil.

    Evillllllllllllllllllllllllllllllllllllllll

    i feel like this is gonna get re-upped weekly
    FREE Stuart "StuMiz" Hayden

    kobrakawaii.com/
    art blog:
    http://mondaynitecoloring.tumblr.com/
  • dn3000dn3000 Joined: Posts: 3,289
    edited April 27
    Man... when Fitz's dad said he would take care of the rebels i was expecting..
  • white shadowwhite shadow WHAT'S MY NAME NYUKAH?!!! Joined: Posts: 13,277 ✭✭✭✭✭ OG
    Project looking glass can create living tissue, huh? Simmons better look up Trip with a body in the real world and bring him over from the framework.

    I think Trip coming back would create too much tension since its obvious Simmons likes him even now. That isn't to say I wouldn't want him back in some capacity, but I have my doubts that the writers would go for it after re-rekindling the whole Fitz X Simmons relationship.
    It could be Esther Baxter vs. Pat Morita in drag and half of this board would be like "black chicks don't really turn me on sooo..." - Randomnigga

    " Is Wayne Brady gonna have to choke a bitch?!!!"- Wayne Brady from Chappelle's Show. LOL!!!
  • GreyFoxxGreyFoxx R.I.P Brother. Joined: Posts: 4,370
    Damn Coulson laying it down.
  • SaitsuSaitsu Tranquilo...ASSENAYO! Joined: Posts: 33,012
    Can Radcliffe go one episode without getting his shit pushed in?
    PSN: Saitsuofleaves SF5 Tag: Saitsu  Baby Steps to Giant Strides
    FC: 0490-4604-8179 
    Street Fighter 5: Vega
  • po pimpuspo pimpus Let's Hit the Climax! Joined: Posts: 23,383
    Saitsu wrote: »
    Can Radcliffe go one episode without getting his shit pushed in?

    Nope. Dude is gonna die, most likely.
    "Capcom should listen to their fans... Mega Man is a cool character." -2048 President Elect Kevin at Age 10
  • Darc RequiemDarc Requiem The Light Emitting Darkness Joined: Posts: 7,095
    edited May 3
    Well someone is gonna have to hop into that hot fire. I have a feeling if they do, they'll get out. Edit: Daisy's idea was better.
  • SaitsuSaitsu Tranquilo...ASSENAYO! Joined: Posts: 33,012
    Well this relationship is gonna be awkward later...
    PSN: Saitsuofleaves SF5 Tag: Saitsu  Baby Steps to Giant Strides
    FC: 0490-4604-8179 
    Street Fighter 5: Vega
  • SaitsuSaitsu Tranquilo...ASSENAYO! Joined: Posts: 33,012
    RockBogart wrote: »
    And we're officially niggaless :wtf:

    Unless someone killed the virtual Hope there was always a 0% chance he was coming back, even if he knew the entire truth.
    PSN: Saitsuofleaves SF5 Tag: Saitsu  Baby Steps to Giant Strides
    FC: 0490-4604-8179 
    Street Fighter 5: Vega
  • po pimpuspo pimpus Let's Hit the Climax! Joined: Posts: 23,383
    My dude Fitz got it the worst. His mental is all kinds of fucked up now.
    "Capcom should listen to their fans... Mega Man is a cool character." -2048 President Elect Kevin at Age 10
  • RockBogartRockBogart Donkologist, Ph.D Joined: Posts: 37,174 ✭✭✭✭✭ OG
    But he's not dead though. So they keep him on ice until the end of the season?
  • SaitsuSaitsu Tranquilo...ASSENAYO! Joined: Posts: 33,012
    RockBogart wrote: »
    But he's not dead though. So they keep him on ice until the end of the season?

    If they're able to move him, sure. No reason to kill him randomly.
    PSN: Saitsuofleaves SF5 Tag: Saitsu  Baby Steps to Giant Strides
    FC: 0490-4604-8179 
    Street Fighter 5: Vega
  • RockBogartRockBogart Donkologist, Ph.D Joined: Posts: 37,174 ✭✭✭✭✭ OG
    *watches preview*


    What the fuck Jedd Whedon
  • Darc RequiemDarc Requiem The Light Emitting Darkness Joined: Posts: 7,095
    Saitsu wrote: »
    RockBogart wrote: »
    And we're officially niggaless :wtf:

    Unless someone killed the virtual Hope there was always a 0% chance he was coming back, even if he knew the entire truth.

    It won't matter once Aida unplugs his ass. She's not going to leave that shit running just for Mack. :anguished:
  • po pimpuspo pimpus Let's Hit the Climax! Joined: Posts: 23,383
    So much for Mack's happy ending...
    "Capcom should listen to their fans... Mega Man is a cool character." -2048 President Elect Kevin at Age 10