Tekken 7 Discussion

12467108

Comments

  • Monster637Monster637 Rage Trigger Joined: Posts: 1,212
    edited July 2014
    Hoping lars is kulled off. I luv naruto. But the whole hair n cape have to go.
    Sent From under Your bed......Using Your MOM!!!
  • S00perCamS00perCam Cold as ice Joined: Posts: 2,458
    edited July 2014
    ZenTzen wrote: »
    S00perCam wrote: »
    when he shot jin in the head he had no idea he had the devil gene

    Well regardless of muddy details in the past its clearly spelled out in the last 2 trailers that Heihachi was well aware of the devil genes hereditary nature so this is absolutely false.
    I would also point out a good talking point that you brought up.

    Heihachi ran the zaibatsu for nearly 20 years straight after taking it back from Kazuya. In that time he built schools and museums did scientific research, helped out the economy. There was underhanded shit that went on but you have to think why would such a moral character as Ling always go to bat for Heihachi even in the face of Jin someone who she want's nothing more than to be with. Heihachi is an asshole but he's actually a pretty good guy, and if the whole Heihachi crying bit is any indicator i think they are going to take it in that direction storywise and show us a bit more of papa mishima's soft side before they off him for good

    Kazuya had the Zaibatsu for 2 years and the dirt he did caused people to Voldemort his ass and pretty much not want to speak his name a whole 20-25 years after his reign.

    Jin, is sympathetic/tragic sure but that's because yo get to know him personally. However you cut it he started global warfare in just 6 mos of taking the Zaibatsu just because he hated himself, boo fucking hoo.
    Monster637 wrote: »
    Hoping lars is kulled off. I luv naruto. But the whole hair n cape have to go.

    I hear they are redesigning him so maybe the hair will go as well as the tekken force gear. I love his personality and fighting style but yeah the super animu shit needs to go doesnt fit him IMO
    Just because your buff, don't play tuff Cause I'll reverse the earth and turn your flesh back to dust
  • ReckionReckion I have such a raging clue right now!! Joined: Posts: 109
    Monster637 wrote: »
    Hoping lars is kulled off. I luv naruto. But the whole hair n cape have to go.

    If you see dr.Bosconovicht ending in ttt2 he *SPOILER ALERT* discovers that Lars is gonna get bald due to heihachi, being his father, is also bald.

    Not trying to say anything, just thought it would be funny if they actually did that to him :rofl:
  • Screw_TiersScrew_Tiers Screw_Tires? Screw_Tears? Fuck This Name Joined: Posts: 867
    edited July 2014
    Damn, hating on Lars just because of his hair and what he wears? I would not mind if he loses the gear since he ain't apart of the Tekken Force.
    As for the hair, as silly as it looks, please keep that. #BuffLars

    There are other Tekken 6 characters to hate on *coughBobcough*
    "Farts stink like a motherfucker!"
  • maxxmaxx DIO THE DESTROYER Joined: Posts: 36,701 ✭✭✭✭✭ OG
    edited July 2014
    Damn, hating on Lars just because of his hair and what he wears? I would not mind if he loses the gear since he ain't apart of the Tekken Force.
    As for the hair, as silly as it looks, please keep that.

    There are other Tekken 6 characters to hate on *coughBobcough*

    leave my brother bob outta of this. i love the fact hes based on sport karate tournaments.

    edit: wtf are you disagreeing to...that i love bob? @lemres
    Post edited by maxx on
    FREE Stuart "StuMiz" Hayden

    kobrakawaii.com/
    art blog:
    http://mondaynitecoloring.tumblr.com/
  • Screw_TiersScrew_Tiers Screw_Tires? Screw_Tears? Fuck This Name Joined: Posts: 867
    Don't worry, I just hate how players play with him. :bluu:
    "Farts stink like a motherfucker!"
  • ZenTzenZenTzen Joined: Posts: 23
    S00perCam wrote: »
    Well regardless of muddy details in the past its clearly spelled out in the last 2 trailers that Heihachi was well aware of the devil genes hereditary nature so this is absolutely false.
    I would also point out a good talking point that you brought up.

    Heihachi ran the zaibatsu for nearly 20 years straight after taking it back from Kazuya. In that time he built schools and museums did scientific research, helped out the economy. There was underhanded shit that went on but you have to think why would such a moral character as Ling always go to bat for Heihachi even in the face of Jin someone who she want's nothing more than to be with. Heihachi is an asshole but he's actually a pretty good guy, and if the whole Heihachi crying bit is any indicator i think they are going to take it in that direction storywise and show us a bit more of papa mishima's soft side before they off him for good

    Kazuya had the Zaibatsu for 2 years and the dirt he did caused people to Voldemort his ass and pretty much not want to speak his name a whole 20-25 years after his reign.

    Jin, is sympathetic/tragic sure but that's because yo get to know him personally. However you cut it he started global warfare in just 6 mos of taking the Zaibatsu just because he hated himself, boo fucking hoo.
    Monster637 wrote: »
    Hoping lars is kulled off. I luv naruto. But the whole hair n cape have to go.

    I hear they are redesigning him so maybe the hair will go as well as the tekken force gear. I love his personality and fighting style but yeah the super animu shit needs to go doesnt fit him IMO

    well that whole new heihachi stuff has been new info and a good amount of retconing, either way i agree that he seems less assholish, but you have to agree hes at the core of what kind of person kazuya turned into

    and lets be honest here, jin didnt start a war because he hates himself, he hates the devil gene and there was this whole thing with a demon god on a world destruction time clock, it wasnt just some simple woe is me schtick

    Speaking on Lars, personally i hate the character, would have less of a problem if he wasnt heihachis bastard son, and his redesign for T7 his even more animu and he still has the stupid hair
  • ReckionReckion I have such a raging clue right now!! Joined: Posts: 109
    btw is there already a model on how lars will look like in tk7?
  • Monster637Monster637 Rage Trigger Joined: Posts: 1,212
    edited July 2014
    Reckion wrote: »
    btw is there already a model on how lars will look like in tk7?
    ya put in your tekken 6 or tt2 disc and think of it slightly polished a lil bit more. Only onimitsu gets no clothes each game.

    Sent From under Your bed......Using Your MOM!!!
  • Monster637Monster637 Rage Trigger Joined: Posts: 1,212
    edited July 2014
    Lets all forget the crying about the bound and hope the rage/natsu shit removed. I hate lossing to it as much as I dont like winning from it. Its a stupid mechanic that does look cool but belongz in ps allstars or smash brothers.
    Sent From under Your bed......Using Your MOM!!!
  • Monster637Monster637 Rage Trigger Joined: Posts: 1,212
    edited July 2014
    Also take away custumuzation fg players cant have that kinda power to eye rape you. Sc n tekken I wish there was a switch to make it so I cant see it and only officail costumes(tekken rant over).
    Sent From under Your bed......Using Your MOM!!!
  • Screw_TiersScrew_Tiers Screw_Tires? Screw_Tears? Fuck This Name Joined: Posts: 867
    edited July 2014
    Reckion wrote: »
    btw is there already a model on how lars will look like in tk7?

    tekken-7-lars-3.png

    Check the link to see more designs.

    http://shoryuken.com/2014/07/27/bandai-namco-shares-tekken-7-concept-art-of-lars-alexandersson-and-kazumi/



    "Farts stink like a motherfucker!"
  • ReckionReckion I have such a raging clue right now!! Joined: Posts: 109
    Yeah, I've seen those already. I like it.
  • d3vd3v Coughing DAT PINK SPIT Joined: Posts: 37,113 mod
    Anyone else notice that you can actually see short glimpse of what may be Kazumi's devil form in that trailer?
  • TumTumTumTum Joined: Posts: 38
    Damn, hating on Lars just because of his hair and what he wears? I would not mind if he loses the gear since he ain't apart of the Tekken Force.
    As for the hair, as silly as it looks, please keep that. #BuffLars

    There are other Tekken 6 characters to hate on *coughBobcough*

    There sure are other Tekken chars to hate on....*coughLawandMiguelcough*
  • Smashbro29Smashbro29 Waiting for the new Framemeister... Joined: Posts: 7,199
    I'm just happy it's on PC so I won't have to pay to play online.
  • ReckionReckion I have such a raging clue right now!! Joined: Posts: 109
    Smashbro29 wrote: »
    I'm just happy it's on PC so I won't have to pay to play online.

    I always hated the fact you couldn't play ttt2 on pc but you could on the WiiU -___________________-
  • p.m novaroad pilotp.m novaroad pilot Joined: Posts: 2,622
    Good shit
    i love the tekken series and have throughly enjoyed TTT2 nina and lars FTW
    i hope it least one mishima lives and lars whould get a electric lol

    but seriously keep nina and lars top tier and im good
  • maxxmaxx DIO THE DESTROYER Joined: Posts: 36,701 ✭✭✭✭✭ OG
    Good shit
    i love the tekken series and have throughly enjoyed TTT2 nina and lars FTW
    i hope it least one mishima lives and lars whould get a electric lol

    but seriously keep nina and lars top tier and im good

    lol i just want them to keep kazuya...i hope he turns more and more into a robot with each version
    FREE Stuart "StuMiz" Hayden

    kobrakawaii.com/
    art blog:
    http://mondaynitecoloring.tumblr.com/
  • LemresLemres The Two G.O.A.T Joined: Posts: 1,600
    Those drawings of Kazumi are really nice. I personally think the dress is a little too big. It might be too distracting during actually gameplay, but she looks really great here.
  • ReckionReckion I have such a raging clue right now!! Joined: Posts: 109
    If the system becomes
    Lemres wrote: »
    Those drawings of Kazumi are really nice. I personally think the dress is a little too big. It might be too distracting during actually gameplay, but she looks really great here.

    If it helps, when people start customizing the characters, the most probable thing is that the dress will be gone, and will put some stupid stuff.
  • TumTumTumTum Joined: Posts: 38
    Reckion wrote: »
    If the system becomes
    Lemres wrote: »
    Those drawings of Kazumi are really nice. I personally think the dress is a little too big. It might be too distracting during actually gameplay, but she looks really great here.

    If it helps, when people start customizing the characters, the most probable thing is that the dress will be gone, and will put some stupid stuff.

    They need to chill on customization in Tekken 7. That whole cake in the face stuff was pointless in TTT2. I just wish they would give Jin back his hoodie suit he had in Tekken 4. Also, I agree with a previous poster that they need to cut the moveset list down. Learning someone like Jin, Kazuya or Lili basic moves are not hard but when you look at someone like King, Nina or Lei the movelist is insane.

  • ReckionReckion I have such a raging clue right now!! Joined: Posts: 109
    I am fine how it is. However, King and Nina have a lot of command chains (the reason why it's bigger). No idea about Lei. But how are they gonna cut it down it's how I wonder. I do have to say the when i started to learn characters, it was weird for me because of so many moves.
  • d3vd3v Coughing DAT PINK SPIT Joined: Posts: 37,113 mod
    With most of the characters being around for over two decades, I'm sure folks already know what is used the most, what is fluff and what might be more useful with a few tweaks. They can start from there to begin streamlining the movesets.
  • TumTumTumTum Joined: Posts: 38
    Reckion wrote: »
    I am fine how it is. However, King and Nina have a lot of command chains (the reason why it's bigger). No idea about Lei. But how are they gonna cut it down it's how I wonder. I do have to say the when i started to learn characters, it was weird for me because of so many moves.

    I absolutely love Tekken. In my opinion it is my favorite fighting game, but I looked at it from the standpoint of a noob. If I am picking up the game and saw all the characters and all the matchups I have to learn it might be a little initimidating. However, if I look at many of those movesets that would turn me off a lot more from the game. I know off hand that King, Ling, Lei, Hwoarang, Christie and Eddy alone each have anywhere from close to 130 to 160 or more individual movesets. That's a lot for any new player to pick up.
  • S00perCamS00perCam Cold as ice Joined: Posts: 2,458
    There is only one move you need for each character In Tekken's neutral

    and that's the hopkick
    Just because your buff, don't play tuff Cause I'll reverse the earth and turn your flesh back to dust
  • Ki ShimaKi Shima This tiger isn't dead.... Joined: Posts: 8,398
    Reckion wrote: »
    Monster637 wrote: »
    Hoping lars is kulled off. I luv naruto. But the whole hair n cape have to go.

    If you see dr.Bosconovicht ending in ttt2 he *SPOILER ALERT* discovers that Lars is gonna get bald due to heihachi, being his father, is also bald.

    Not trying to say anything, just thought it would be funny if they actually did that to him :rofl:

    hair comes from the mothers side
    "The telephone is virtual reality in that you can meet with someone as if you are together, at least in the auditory sense."

    Ray Kurzweil
  • Yusuke_The_DetectiveYusuke_The_Detective Life's a fleeting dream, don't let it go. Joined: Posts: 2,136
    S00perCam wrote: »
    There is only one move you need for each character In Tekken's neutral

    and that's the hopkick

    But Raven doesn't have a hopkick....
    You gotta make the most of it you know.
  • d3vd3v Coughing DAT PINK SPIT Joined: Posts: 37,113 mod
    Ki Shima wrote: »
    Reckion wrote: »
    Monster637 wrote: »
    Hoping lars is kulled off. I luv naruto. But the whole hair n cape have to go.

    If you see dr.Bosconovicht ending in ttt2 he *SPOILER ALERT* discovers that Lars is gonna get bald due to heihachi, being his father, is also bald.

    Not trying to say anything, just thought it would be funny if they actually did that to him :rofl:

    hair comes from the mothers side

    You're looking for science in a game where an old man can get blow out of his house by a platoon of self destructing robots and still live to tell the tale.
  • ReckionReckion I have such a raging clue right now!! Joined: Posts: 109
    that new character design for a new character though. So Assassins creed-esk. It feels like Ubisoft is gonna pull out a copyright strike on namco. lol
  • axiaxi Joined: Posts: 206
    I have a bold prediction. Tekken 7 will mark the first milestone of the revival of the fighting genre (IE: above 3%) on console and its birth (of relevance) on the master race. Tekken 7 has already made alliances with Der Feuher Gaben, its only a matter of time before his lunch ends and Tekken 7 is added to steam.

    NAMCO can capitalize on the obvious mistakes of Capcom and Netherealms, and working with Unreal 4 could make this fighter the first truly cross-platform, cause wit fighters the KB/M vs Controller problems are non-existent.
  • Yusuke_The_DetectiveYusuke_The_Detective Life's a fleeting dream, don't let it go. Joined: Posts: 2,136
    S00perCam wrote: »
    S00perCam wrote: »
    There is only one move you need for each character In Tekken's neutral

    and that's the hopkick

    But Raven doesn't have a hopkick....

    Case and point No one plays Raven for a reason :P

    I stand alone
    494.gif


    what about El Negro though?
    You gotta make the most of it you know.
  • LemresLemres The Two G.O.A.T Joined: Posts: 1,600
    Check this out.
    http://t.co/MxORJX7w4n
    Wow I've played Tekken 2 so many times and have never knew there was a marking on the floor. Now that's insightful.
  • S00perCamS00perCam Cold as ice Joined: Posts: 2,458
    Lemres wrote: »
    Check this out.
    http://t.co/MxORJX7w4n
    Wow I've played Tekken 2 so many times and have never knew there was a marking on the floor. Now that's insightful.
    I noticed something there but obviously didn't notice the symbol.

    I'm not surprised that T7 is wrapping up loose ends that reach far back as far back as t2 I always got the feeling there was a lot of stuff left out of the story to be revealed as twist later.
    Just because your buff, don't play tuff Cause I'll reverse the earth and turn your flesh back to dust
  • ReckionReckion I have such a raging clue right now!! Joined: Posts: 109
    I wanna see what other character will be redisigned. I doubt it would be only lars getting new clothes
Sign In or Register to comment.