Good Games, the return! (Now with subtitles!)

fatherbrainfatherbrain Zangief userJoined: Posts: 676
git ta work
Remember kids, Giefy goodness in every slam!

The light at the end of the tunnel is the headlamp of an oncoming train.
«13456760

Comments

  • MagnetoManiacMagnetoManiac EX MagMan™ Joined: Posts: 6,697
    ggs with all my p2p buddies :D.
    凸 (⊙▃⊙) 凸 Hold that
    Team "Get that shit outta here"
    So, do YOU know the match-up?! - team gdlk
  • DRCsyntaxDRCsyntax The Ugly Joined: Posts: 1,032
    GGs to Special. He's got a nice urien, and pretty quick Ryu.

    Also good set to "Ken User" nice fellow.
    http://www.sirlin.net/articles/playing-to-win-part-1.html
    Please read this and understand why it is, that you suck.
  • MaybeMemoriesMaybeMemories Anti-Girl Joined: Posts: 772
    GG to piou
    edIT
  • TsumuriTsumuri Bad Hugo Player Joined: Posts: 184
    Good games to my amigos xsonicc, scherz0, and the usual :arazz: to Rocklee for beasting with Urien too much.
    "BAM WHADDYA DOIMG IMMA GOMMA GO HOME AND EET HATWINGZ EN FUGGIN SAGE DIS STOOPID THREAD GEEZ." - Don Vito

    Avatar by: Yeah Dood 120%
  • MagnetoManiacMagnetoManiac EX MagMan™ Joined: Posts: 6,697
    its always ggs with suleman. solid player! :D
    凸 (⊙▃⊙) 凸 Hold that
    Team "Get that shit outta here"
    So, do YOU know the match-up?! - team gdlk
  • sulemansuleman Fire from My Hands! Joined: Posts: 133
    Likewise with you Mag.
  • DRCsyntaxDRCsyntax The Ugly Joined: Posts: 1,032
    GGs loll3r5k4t35




    And GGs to Chase Lewis, he has an insane Makoto, seemless timing and speed.
    http://www.sirlin.net/articles/playing-to-win-part-1.html
    Please read this and understand why it is, that you suck.
  • EndlessEndless Death Before Dishonour Joined: Posts: 2,023
    GG to knarxed

    After 2+ months of Dungeon Siege 2 leave, I'm back on Kaillera for 3S

    And....

    I suck :rofl:

    And you guys got better. :tup:

    So I hope I get better again.
  • MagnetoManiacMagnetoManiac EX MagMan™ Joined: Posts: 6,697
    ggs with SiN. awesome yun.

    btw is it the SiN that plays on kaillera?
    凸 (⊙▃⊙) 凸 Hold that
    Team "Get that shit outta here"
    So, do YOU know the match-up?! - team gdlk
  • EvilSamuraiEvilSamurai Joined: Posts: 2,668
    ggs to Sanjuro the Ronin in ST. Sorry mame64 crashed and we had to abort our games prematurely.
  • SystemSystem Joined: Posts: 508,676 admin
    European players: If you aren't already, I suggest you be on the lookout for the player AQH from Holland. Bar NONE the best Yun and Ken I've seen on the Reps server. I had a phenomenal P2P set with him the other day, and it was one of the best i've ever had online. Extremely competent player; excellent execution and kara techniques, and and very potent mindgames. Very good stuff man. Hit me up on MSN tomorrow for more games if you're not too busy :tup:
  • SystemSystem Joined: Posts: 508,676 admin
    Ggs Spriggan
  • Sanjuro_The_RoninSanjuro_The_Ronin ST 4 life yo! Joined: Posts: 572
    ggs to Sanjuro the Ronin in ST. Sorry mame64 crashed and we had to abort our games prematurely.

    No problem, GGs man. Nice Sagat you got there.
    It's kind of late in history to be coming up with real good ideas, luckily I have plenty of really bad fucking ideas.
  • DIMMU SAKURABADIMMU SAKURABA Joined: Posts: 495
    I'll return with some GGs when I get used to this Tekken stick. Fuck parries too, just gonna decide to stop trying to parry online forever, just not worth it.
  • SiNSiN Joined: Posts: 155
    ggs with SiN. awesome yun.

    btw is it the SiN that plays on kaillera?

    gg

    I play Kaillera under the same name...
  • Yeah Dood 120%Yeah Dood 120% Now, 20% more pumped Joined: Posts: 1,926 mod
    GGs The System & Juelz...

    <juelz> F*CK TWELVE
    <Yeah Dood 120%> (-_-")... sounds about right...

    :rofl: Story of my life... dood.

    KAKIKAZE EDIT:
    GGs Ibuki[SRK] & xXxDaRaGexXx. Snap, Rage, it D*SYNC'd just in time. I got to go see I am Legend at 4:30 and just say the time is, 3:43. I'll try to get back with you when I get back if you're still around. :tup: Nice Dudley as always... dood!
    "A man hurls himself towards his fate, his soul ablaze! There is nothing that can hinder me!"
    UMvC3 teams: Jill/X-23/She-Hulk, Jill/Nemesis/Firebrand, Chun-Li/Jill/Iron Fist, Jill/Spiderman/Felicia
  • xXxDa_RaGexXxxXxDa_RaGexXx Got Ume? Joined: Posts: 343
    GG's yeah dood sorry about lagging out like that. It seems to be happening alot more now.

    edit:
    BTW nice 12!. I think he might be better then your hugo. Invisible mix ups FTW

    edit 2:
    gg's blaq and shodokan
    Partitioning Bastard -_\\ <---Remy Powa
    Trapping Brains in a Box with LOVS since '05
    Main: Remy
    Secondary: Dudley
  • LouieLouie Purple Haze Joined: Posts: 243
    GGs in ST/hsf2 to Sana, R-Jive & Critical King lately.

    Impreza so it seems that you have blocked me from msn? :lol: funny cause you were the one that came with a lame attitude at first which i disliked then you block me? >.> btw, there are alot of better players than IQH aka AQH, no offence to him, i even know the guy, he's cool guy and all.
    ST: Balrog
    CvS2: A-Vega/Bison/Blanka
    3s: Ken
    SSFIV: Rufus
    YouTube: www.youtube.com/Richard413
  • Shodokan123Shodokan123 3s 4 Life Joined: Posts: 3,407
    chris i demand we play more =P

    ggs to gaijinblaze (sry, my net sux)
    ggs to chris
    ggs to scrubs i beasted on
    Stupid games...
  • xsoniccxsonicc y: aoc Joined: Posts: 820
    Good games to my amigos xsonicc, scherz0, and the usual :arazz: to Rocklee for beasting with Urien too much.

    ggs, also ggs to mag -k2o- and kenuran.
    no.
  • Ramza126Ramza126 Joined: Posts: 663
    GGs to Rakurai in ST at reps!
    SFV - Sim/Ryu/Nash
    CFN ID [EU] - Ramza-
    My YouTube
    Twitch
  • DRCsyntaxDRCsyntax The Ugly Joined: Posts: 1,032
    GGs to Ippo, he has a very strong Dudley. We played through some insane lag on GW though, kinda weird.

    And to Chase Lewis' friend, guess Chase didn't wanna play tonight!
    http://www.sirlin.net/articles/playing-to-win-part-1.html
    Please read this and understand why it is, that you suck.
  • DIMMU SAKURABADIMMU SAKURABA Joined: Posts: 495
    GG --. Some random player....
  • J MusashiJ Musashi Joined: Posts: 50
    GGs Dumbazz
    ...were having a great time. Food, wine, a little personal abuse and the Universe going foom.

    Avatar by the one and only Yeah Dood 120%
  • DIMMU SAKURABADIMMU SAKURABA Joined: Posts: 495
    gg Frantastic
  • Frantastic23Frantastic23 2009 Member Joined: Posts: 1,127
    gg Frantastic

    ggs dimmu

    It's been a while since online for me but it was great to play a good player:tup:
    Av By Master Chibi

    "Long live the only strike that counts":tup:- Me
  • Sephiroth73003Sephiroth73003 Joined: Posts: 4,290
    GGs loll3r5k4t35




    And GGs to Chase Lewis, he has an insane Makoto, seemless timing and speed.

    Chase Lewis is me. Thanks for the props, and thanks for playing so many games with my bad friend last night :rofl:. Trying to convince him to play this and so was letting them try it out. Hope they were some ok Yun training for you. I had to study for a final unfortunately.

    I want more ibuki matches though sometime. They were fun.

    GGs The System & Juelz...

    <juelz> F*CK TWELVE
    <Yeah Dood 120%> (-_-")... sounds about right...

    Story of my life... dood.

    I felt the same away about Twelve at first, lol. Once I got used to it though it was doods Q and ibuki that kept getting me :sweat:. Dood i want more matches sometime! I've got a bit better so i hope not to put up a decent fight this time, lol.
    SF3: Makoto and Ken
  • xXxDa_RaGexXxxXxDa_RaGexXx Got Ume? Joined: Posts: 343
    gg's kamina
    Partitioning Bastard -_\\ <---Remy Powa
    Trapping Brains in a Box with LOVS since '05
    Main: Remy
    Secondary: Dudley
  • DRCsyntaxDRCsyntax The Ugly Joined: Posts: 1,032
    Chase Lewis is me. Thanks for the props, and thanks for playing so many games with my bad friend last night :rofl:. Trying to convince him to play this and so was letting them try it out. Hope they were some ok Yun training for you. I had to study for a final unfortunately.

    I want more ibuki matches though sometime. They were fun.
    Hehe, no problem, and he did help my Yun out abit, apparently though he's alot like Ibuki, which I find distressing. Look forward to more matches though.

    GGs to Nica KO, who got to pummel my new Yun, and Sammy, anddd.......... there was someone else I forgot though D: sorry I fail.
    http://www.sirlin.net/articles/playing-to-win-part-1.html
    Please read this and understand why it is, that you suck.
  • SF3LPSF3LP Nica K.O Joined: Posts: 3,496
    Hehe, no problem, and he did help my Yun out abit, apparently though he's alot like Ibuki, which I find distressing. Look forward to more matches though.

    GGs to Nica KO, who got to pummel my new Yun, and Sammy, anddd.......... there was someone else I forgot though D: sorry I fail.

    lol i wouldnt say pummeled but i was just examining you..... you were doing low mk, into hp dash punch which is a no no....make sure you do low mk, lp or mp dash punch and start utilizing the lp,lk,mp chain more often (try to connect that into the super to do mp shoulder into mp dash punch it should connect) ggs man
    I'm beginning what others are afraid to do...I'm going to show that i can finish what i started "Give respect and honor to them and it will be returned to you!!.....respect and honor!"
    My youtube channel: http://www.youtube.com/Sf3lp
    My 3s tutorials: https://www.youtube.com/playlist?list=PLDEE9C2CC15F90F36
    My 3s stream channel: http://www.twitch.tv/nica_ko
    3rd Strike Fight Club Series: https://www.youtube.com/playlist?list=PLaSyizurf0Ib8Y0cnMq9jf0gk4EjlEa--
    Community: https://www.facebook.com/Thisis3rdStrike
    Teespring Store: teespring.com/stores/thisis3s

    Like, Follow, Subscribe!



  • DIMMU SAKURABADIMMU SAKURABA Joined: Posts: 495
    GG Blaq.

    Nice getting Necro mirrors with 2 of the better necro players on here. You guys will get yours someday. heh
  • [vince-uk][vince-uk] KenFlowChart Master Joined: Posts: 230
    Props for Ramza126 for a good set of 3s and ST games last night, although it's a shame my connection was so screwed to allow P2P games for some reason.

    Finally good to find someone pleasant on reps who actually has a decent level of SF games and not some random idiot who deliberately abuses lag and drops when they lose.
    *poke* *poke* "Man... you're weak." -- Asuka
  • (IRB)(IRB) soon or never Joined: Posts: 20
    great games blaq, get some rest before our next set!

    mame crashed halfway through our sean mirror :arazz:
  • Ramza126Ramza126 Joined: Posts: 663
    [vince-uk] wrote: »
    Props for Ramza126 for a good set of 3s and ST games last night, although it's a shame my connection was so screwed to allow P2P games for some reason.

    Finally good to find someone pleasant on reps who actually has a decent level of SF games and not some random idiot who deliberately abuses lag and drops when they lose.

    Thanks man! Props to you too! Ye its a pity how we can't use the servers like Godweapons. Our ping's would skyrocket there! I know how you feel about the other players who use Lag-abuse and are just morons who ruin the experience for everyone. Good to find someone who is the polar opposite of that! Good games!

    PS. If your connection is sorted by the time we next play, p2p?
    SFV - Sim/Ryu/Nash
    CFN ID [EU] - Ramza-
    My YouTube
    Twitch
  • Sephiroth73003Sephiroth73003 Joined: Posts: 4,290
    Good games to DarkHokage. Seriously good games man.
    SF3: Makoto and Ken
  • DRCsyntaxDRCsyntax The Ugly Joined: Posts: 1,032
    GGs Chase, what was it between our makoto and ibuki matches? 24-20? lol, some fun shit man, you're good. You win this time.
    http://www.sirlin.net/articles/playing-to-win-part-1.html
    Please read this and understand why it is, that you suck.
  • Yeah Dood 120%Yeah Dood 120% Now, 20% more pumped Joined: Posts: 1,926 mod
    GGs Spinning Beat, fun short set we had. Way to beat my Hugo in that last one. :sad: I never got around to picking Twelve, Elena, Makoto or Ibuki but next set I'll bring those out. See you next time... dood!
    "A man hurls himself towards his fate, his soul ablaze! There is nothing that can hinder me!"
    UMvC3 teams: Jill/X-23/She-Hulk, Jill/Nemesis/Firebrand, Chun-Li/Jill/Iron Fist, Jill/Spiderman/Felicia
  • Spinning BeatSpinning Beat Mr. creampie your girl Joined: Posts: 3,973
    GGs Spinning Beat, fun short set we had. Way to beat my Hugo in that last one. :sad: I never got around to picking Twelve, Elena, Makoto or Ibuki but next set I'll bring those out. See you next time... dood!

    Wake up shoryu is that gamble :rofl:

    It was so close and I was running out of ideas
    The most beautiful rose is cultivated in the blood of those who fall before me.
    SFV: Vega.
    3S:Ibuki, Yang, Ryu
    KOF 98:Kyo/Iori/O.Chris
    I play to learn, because you can't win if you don't know shit.
    July, 16 1991: That's when the beat dropped.
    CFN:weedandwater
    R.I.P Bankroll Fresh
  • Yeah Dood 120%Yeah Dood 120% Now, 20% more pumped Joined: Posts: 1,926 mod
    I was running out of ideas
    :wasted: I tell myself that every time a round starts...

    GGs to COMMONSENSE, you finally got Kaillera set up. Fun matches, I'm leaving for Japan in 10 days so I won't be at the next NC tournament so if you want more matches we'll have to do it through Kaillera until I'm back. Talk to you later... dood!
    "A man hurls himself towards his fate, his soul ablaze! There is nothing that can hinder me!"
    UMvC3 teams: Jill/X-23/She-Hulk, Jill/Nemesis/Firebrand, Chun-Li/Jill/Iron Fist, Jill/Spiderman/Felicia
  • DIMMU SAKURABADIMMU SAKURABA Joined: Posts: 495
    GG Sole
«13456760
Sign In or Register to comment.