Night of the living bad games- BG4

1810121314

Comments

  • Chambo420Chambo420 Ur Blood On My Claw Joined: Posts: 125
    BTW, FUCK Rellmane and his scrubby ass style. Fuck him for talking shit to me on 2DF when I can beat him WHENEVER.:tdown:
    YOU GET NOTHING! YOU LOSE!! GOOD DAY SIR!!!
    3S: Chun, Ken, Ryu and Urien
    SFIV: Vega(Claw), Abel, M.Bison, E.Honda, Sagat and Ryu
    VA STAND UP!!!!
  • DJRedrumofEPGDJRedrumofEPG Violent Sumo Joined: Posts: 1,567

    MAJOR roffles at someone named "kushy" They challenged me and got utterly destroyed. then claimed that they were on the phone. Then called me a noob and said everyone who sucks uses Karin cause Karin is an easy character. So I switch to Dan and lay the smack down more; and then the person starts calling me a nerd and all this crazy shit (after calling me a noob, wtf?). Then they said they have only played for a week; and the nonsense continues. THEN I make a comment about losing to Dan and they say that they don't even know who the hell dan is they've started playing today.

    It went on this for awhile.....all cause they talked shit and sucked and had to cover it up.

    I would have hated to have seen this go down. That person doesn't know up from down, apparently...
    Now you have learned the meaning of SUMO! DOSUKOI!! PSN id: KoreyKore USF4: Honda
  • DRCsyntaxDRCsyntax The Ugly Joined: Posts: 1,032
    I must say, I was a complete asshole to MCT in A3, but honestly you had it coming. The game lagged just before he lost any rounds; he decided he should laugh at my Adon; so I turned up the heat and his Ryu (quite possibly his best) was unable to properly fight back.

    Then he dropped when I refused to pick anyone but Dan. (I was losing with him though, my Dan used to be good)
    http://www.sirlin.net/articles/playing-to-win-part-1.html
    Please read this and understand why it is, that you suck.
  • DJRedrumofEPGDJRedrumofEPG Violent Sumo Joined: Posts: 1,567
    BGs to housekid in 3S. Is losing to twelve such an insult? I guess so...but c'mon, give me props for taking down Duds with 12. That takes some skill man. Just practice a bit more on your game instead of saying "Fucking Twelve, why do you pick him?" and "why are you so random with Twelve?"

    It makes me cry inside ;_;
    Now you have learned the meaning of SUMO! DOSUKOI!! PSN id: KoreyKore USF4: Honda
  • DRCsyntaxDRCsyntax The Ugly Joined: Posts: 1,032
    BGs to housekid in 3S. Is losing to twelve such an insult? I guess so...but c'mon, give me props for taking down Duds with 12. That takes some skill man. Just practice a bit more on your game instead of saying "Fucking Twelve, why do you pick him?" and "why are you so random with Twelve?"

    It makes me cry inside ;_;

    Dudely with 12 isn't that hard >_> especially if you're playing a scrub, like you were.

    :D cross counter is yo friend.
    http://www.sirlin.net/articles/playing-to-win-part-1.html
    Please read this and understand why it is, that you suck.
  • DJRedrumofEPGDJRedrumofEPG Violent Sumo Joined: Posts: 1,567
    I don't even play Duds and I'd say it wouldn't be too hard to shut down 12. Cut down his mobility and get him pinned in a corner.

    I wouldn't even say Cross Counter. A few Rocket Uppers can get some Twelves leery about Air Dashing (not me)
    Now you have learned the meaning of SUMO! DOSUKOI!! PSN id: KoreyKore USF4: Honda
  • Nagata Lock IINagata Lock II Godfather Of The GTASF Joined: Posts: 5,967
    BG's with "Real Lady." It amazes me that he/she hasn't been banned from 2DF by now. I had refused to play him/her for months because he/she was just as annoying as GOLDEN LION (though I had respect for that guy). I gave him/her a shot again and we go 1 - 1 before the shit talk and taunting starts again. Dropped instantly, just not worth playing.
    Canadian eSports Events Co-Ordinator.
    Canadian Gaming Community Discord: https://discord.gg/Q82vTdk
    Twitter: http://www.twitter.com/NagataLockII
    Facebook: http://facebook.com/nagatalockii
    Words to live by: DON'T FALL FOR HIS GIMMICKS!
  • Chambo420Chambo420 Ur Blood On My Claw Joined: Posts: 125
    BG's with "Real Lady." It amazes me that he/she hasn't been banned from 2DF by now. I had refused to play him/her for months because he/she was just as annoying as GOLDEN LION (though I had respect for that guy). I gave him/her a shot again and we go 1 - 1 before the shit talk and taunting starts again. Dropped instantly, just not worth playing.

    FUCK Real Lady. He's an asshole. Especially when he gets owned.
    YOU GET NOTHING! YOU LOSE!! GOOD DAY SIR!!!
    3S: Chun, Ken, Ryu and Urien
    SFIV: Vega(Claw), Abel, M.Bison, E.Honda, Sagat and Ryu
    VA STAND UP!!!!
  • cmonstercmonster Joined: Posts: 117
    BG's to Dark Hado.

    Didn't give me a gg, so I'm giving him a bg. HEHE
  • ActionhankActionhank ERRBODY GOT OBAMAPHONE Joined: Posts: 2,117
    BG's to pak7460, couldn't be more of a douche the whole time. Talked shit when he beat me, constantly talked shit about beating me again between rounds, then loses and says nothing.
  • SF3LPSF3LP Nica K.O Joined: Posts: 3,496
    BG's with "Real Lady." It amazes me that he/she hasn't been banned from 2DF by now. I had refused to play him/her for months because he/she was just as annoying as GOLDEN LION (though I had respect for that guy). I gave him/her a shot again and we go 1 - 1 before the shit talk and taunting starts again. Dropped instantly, just not worth playing.

    LOL i remembered i played him once...he tried talkin shit after i was using my weaker characters but when i tore his shit up with yang he was like "all i do is divekicks" or slash lol, so he says last game and is like hes gonna beat me and unfortunately he doesnt and i perfect him on the last game and say "and you were saying?"...before he said anything i just said "FUCK UP" and dropped LOL he got sooo mad :rofl:

    minus the bad attitudes Goldenlion vs Real lady/makoto vs makoto im still wondering on who would win...they both lose just as easy..hmmmm:wonder:
    I'm beginning what others are afraid to do...I'm going to show that i can finish what i started "Give respect and honor to them and it will be returned to you!!.....respect and honor!"
    My youtube channel: http://www.youtube.com/Sf3lp
    My 3s tutorials: https://www.youtube.com/playlist?list=PLDEE9C2CC15F90F36
    My 3s stream channel: http://www.twitch.tv/nica_ko
    3rd Strike Fight Club Series: https://www.youtube.com/playlist?list=PLaSyizurf0Ib8Y0cnMq9jf0gk4EjlEa--
    Community: https://www.facebook.com/Thisis3rdStrike
    Teespring Store: teespring.com/stores/thisis3s

    Like, Follow, Subscribe!



  • DJRedrumofEPGDJRedrumofEPG Violent Sumo Joined: Posts: 1,567
    Makes me sad that I used to play Makoto hardcore too :/
    Now you have learned the meaning of SUMO! DOSUKOI!! PSN id: KoreyKore USF4: Honda
  • Chambo420Chambo420 Ur Blood On My Claw Joined: Posts: 125
    LOL i remembered i played him once...he tried talkin shit after i was using my weaker characters but when i tore his shit up with yang he was like "all i do is divekicks" or slash lol, so he says last game and is like hes gonna beat me and unfortunately he doesnt and i perfect him on the last game and say "and you were saying?"...before he said anything i just said "FUCK UP" and dropped LOL he got sooo mad :rofl:

    minus the bad attitudes Goldenlion vs Real lady/makoto vs makoto im still wondering on who would win...they both lose just as easy..hmmmm:wonder:
    I hate them both but goldenlion ownss real lady
    YOU GET NOTHING! YOU LOSE!! GOOD DAY SIR!!!
    3S: Chun, Ken, Ryu and Urien
    SFIV: Vega(Claw), Abel, M.Bison, E.Honda, Sagat and Ryu
    VA STAND UP!!!!
  • DRCsyntaxDRCsyntax The Ugly Joined: Posts: 1,032
    Actually i think Real Lady beat lion; I was online once when they were going back and forth endlessly; the amount of caps and childish insults was astounding.

    they both tend to drop right after losing so you could never see them do a full set.
    http://www.sirlin.net/articles/playing-to-win-part-1.html
    Please read this and understand why it is, that you suck.
  • RushedDownRushedDown back in the usa Joined: Posts: 2,046
    bg's monoxid3 in 3s

    wasnt a bad player but taunted after i beat him 3 straight only after he won
    and when i said last one and ggs at the end just dropped

    so fuck u
    Home Depot Vagina TM
    Xanoz says the cure for the common Emil is Semi-Tight White Pie
    RIP Harold John Grinnell 8/29/53 - 8/29/09 you will be missed dad

    RushedSRK on psn and live
  • Chambo420Chambo420 Ur Blood On My Claw Joined: Posts: 125
    Actually i think Real Lady beat lion; I was online once when they were going back and forth endlessly; the amount of caps and childish insults was astounding.

    they both tend to drop right after losing so you could never see them do a full set.

    yeah, he beat lion. I was just saying lion has won majority of the matches. I remember that they actually had full sets. After the initial insults in all caps. The one thing i remember lion telling me was to play 3s for 20 years or something and then challenging him. Ithought that was the funniest shit ever.
    YOU GET NOTHING! YOU LOSE!! GOOD DAY SIR!!!
    3S: Chun, Ken, Ryu and Urien
    SFIV: Vega(Claw), Abel, M.Bison, E.Honda, Sagat and Ryu
    VA STAND UP!!!!
  • SystemSystem Joined: Posts: 508,676 admin
    bgs to real lady, constant shit talk for no reason at all. i was still nice to the dood though. whatever.
  • SystemSystem Joined: Posts: 508,676 admin
    lol i played real lady for the 1st time today, talks mad smack but i thought it was quite funny. he actually complimented my hugo, i was quite shocked :O
  • DJRedrumofEPGDJRedrumofEPG Violent Sumo Joined: Posts: 1,567
    bg's monoxid3 in 3s

    wasnt a bad player but taunted after i beat him 3 straight only after he won
    and when i said last one and ggs at the end just dropped

    so fuck u

    YEAH! :wonder:

    BGS to some European dude online in A3 that got pissed I used A-Rose and actually could combo into super. Sorry :(
    Now you have learned the meaning of SUMO! DOSUKOI!! PSN id: KoreyKore USF4: Honda
  • TonyMontanaTonyMontana Joined: Posts: 83
    I ate your asshole Real lady. I put my penis in your virtual harddrive and pounded that shit so hard. Ohh it was niiice. How did it feel losing ten games in a row? Are you mad? Are you sore? Maybe both? I hope you're satisfied because I haven't enjoyed victimizing someone like that in a loooong time. :D Peace, Luv ya!
  • KrosKros Mak n Sak Joined: Posts: 611
    Just played two guys on 2df after GGPO wasn't working for me. Both times I get streaks with Sean and Makoto and both time being called a Noob for how i'm playing. KeyboardUser and something Klash.
    3s: Makoto/Sean/Yun
    SSF4: R.I.P Makoto
  • cmonstercmonster Joined: Posts: 117
    BGs to all the droppers/ragequitters. 90% of the 3s players on 2df I played yesterday were all sore losers who can't handle losing.
  • ActionhankActionhank ERRBODY GOT OBAMAPHONE Joined: Posts: 2,117
    BG's to everyone that's been playing shotos as of recent. Why do I always have to see Ryu in 50% of my games? Also there is a severe lack of Dudleys (on 2df that is).

    And even more BGs to Solar, way to ragequit buddy.
  • R.P.D rookieR.P.D rookie Totally Destructed Joined: Posts: 1,564 ✭✭✭✭✭ OG
    Phoix dropped on me at an interesting time which made the game freeze right as he dropped. Made for an interesting screen cap.

    BoomBoom.jpg


    :smile:
    "Come up in that fucken cornfield!!" --Rocky L Rose
  • BarkyBarky woof Joined: Posts: 258
    Phoix dropped on me at an interesting time which made the game freeze right as he dropped. Made for an interesting screen cap.

    BoomBoom.jpg


    :smile:

    haha, they can't handle the Q
    USF4 - Akuma, Yun
    3s - Yun, denjin Ryu
    MvC2 - team clockw0rk (strider, doom, sent)
    UMvC3 - ?
  • DJRedrumofEPGDJRedrumofEPG Violent Sumo Joined: Posts: 1,567
    Wow and you used SAIII Q? Even I would say BGs to that.

    Actionhank: I wish I could say it was different on GGPO :/
    Now you have learned the meaning of SUMO! DOSUKOI!! PSN id: KoreyKore USF4: Honda
  • HarmoNazHarmoNaz SBO5 Team UK Joined: Posts: 1,403
    RPD - the avatar is back i see.

    WHY?????????
    SF4 = scrub fighter 4, jab fighter 4, turtle fighter 4, mash fighter 4, down back fighter 4, shite fucker 4. To think a SUPER version is on its way... :crybaby: EDIT - Stop living in a cave - ULTRA version on the way. EDIT - Its dying. 3s standing strong(er)
  • MixahMixah Joined: Posts: 8,130
    Played two rounds with "WhiteKen" on ggpo.

    round one, picks ryu

    "ooops, I picked the wrong character."
    I win

    round two, picks ryu...

    He jumps four times, and I just vertical ball him four times
    him: "..."
    me: "you jump too much and you jump unsafely"
    him: "you use cheap shots, but you don't see me complaining."
    (who the fuck was complaining?)
    then we get into an argument about tiers not existing and tiers are just based on arcade results (what? They're based on matchups and a lot of other things, because if they were based on arcade results alone, Claw wouldn't be considered top tier)
    Then he calls me out on rage quitting...

    OKIE DOKE!

    Also, bad games to Krystal on GGPO.

    <M1x4H> i'm*being*accused*ofusing*macros*with*blanka.*lMFAO
    <M1x4H> whatever
    <M1x4H> macros*with*blanka.*LMFAO
    <M1x4H> that's*laughable
    <krystal> bite*macro
    <krystal> dumb*http://dontevenreply.com
    <M1x4H> you*wish.*excuses
    <krystal> you*cant*get*off*that*many*bites
    <krystal> either*way
    <krystal> i*kicked*your*ass*and*recorded*it
    <krystal> enjoy*your*failure
    <krystal> tsee*you*later,*LAST*WORD
    Beat... That's all.
  • DJRedrumofEPGDJRedrumofEPG Violent Sumo Joined: Posts: 1,567
    Sounds like Krystal got mad. I know that Mixah uses stick too. So maybe you were just styling too hard.

    I use Boxer throw Macros. Inf headbutts on throw. GGs
    Now you have learned the meaning of SUMO! DOSUKOI!! PSN id: KoreyKore USF4: Honda
  • MixahMixah Joined: Posts: 8,130
    I guess... Dude kept lagging as fuck and he got one round against my Cammy and dipped... whatever.
    Beat... That's all.
  • DJRedrumofEPGDJRedrumofEPG Violent Sumo Joined: Posts: 1,567
    :rolleyes:

    "i*kicked*your*ass*and*recorded*it "

    I'm guessing this is what Krystal was referring to. GGPO ST is SRS Bizness
    Now you have learned the meaning of SUMO! DOSUKOI!! PSN id: KoreyKore USF4: Honda
  • R.P.D rookieR.P.D rookie Totally Destructed Joined: Posts: 1,564 ✭✭✭✭✭ OG
    RPD - the avatar is back i see.

    WHY?????????

    It seemed like the right thing to do. Didn't know he was so popular.
    "Come up in that fucken cornfield!!" --Rocky L Rose
  • final_cutfinal_cut All day long Joined: Posts: 2,084
    It seemed like the right thing to do. Didn't know he was so popular.

    I'll never forget this avatar! But the 'Danger' one was pretty great, too.
    RIP Ol' Dirty
  • Riot GuardRiot Guard Old School Joined: Posts: 3,907
    Yea, Real Lady is an ass. I don't know why anyone wants to play him.
  • EveryFlowerFlowEveryFlowerFlow You Want Pain? Aegis Reflector Joined: Posts: 3,784
    bgs to me. I haven't been able to play properly or for at length with people because I can't find a usb polling tweak for my stick on vista x64 :sad:.
    CFN: GetReady2Die | WhensThirdStrike [Urien, Ryu, Chun, Balrog, Karin]
    I make Jazz-Hop/Lo-Fi/Soul-Hop/Hip House: http://releases.prosodij.co.uk
  • scum gale 88scum gale 88 yo! It's SYBOK! Joined: Posts: 1,739
    BG's to literally 90% of the people on 2DF.
    fucking 30-40 people who aren't playing anything, about half of them are from America or Canada and every single person I challenge declines me.
    why?
    why turn down a challenge? Do you go to the arcade and play a fighting game by yourself and when someone comes to play against you you look at them and go "naaaaah, I don't think so", and turn them away?

    Don't join the room if you have no intention of accepting a challenge. that's the bottom line.
    BECAUSE STONE COLD SAID SO!
    Yeah there need to be more gangbang creampie porno. VAMPIRE GANGBANG CREAMPIES.
  • DJRedrumofEPGDJRedrumofEPG Violent Sumo Joined: Posts: 1,567
    BECAUSE STONE COLD SAID SO!

    Bgs to me for not getting on GGPO. Get a virtual life, Korey. GAWD
    Now you have learned the meaning of SUMO! DOSUKOI!! PSN id: KoreyKore USF4: Honda
  • MixahMixah Joined: Posts: 8,130
    For any of you guys wanting to block morons on GGPO

    replace these two files in your GGPO file folder.
    Beat... That's all.
  • DJRedrumofEPGDJRedrumofEPG Violent Sumo Joined: Posts: 1,567
    I think it's more fun TO have morons included on GGPO, just so this thread can get some bumps.
    Now you have learned the meaning of SUMO! DOSUKOI!! PSN id: KoreyKore USF4: Honda
  • JuggyJuggy Joined: Posts: 413
    Bad, bad games to TD4. Horrible attitude; we were getting a poor connection, so I told him GGs and left. I'm awful at 3s, but I enjoy playing, and it is as simple as that. I was just trying to play some people near me and our connection ended up being bad, so I finished a couple games and left. Then he proceeds to go to the lobby and talk shit. I explained to him as to why I was leaving, said ggs, and left. Is that not appropriate? I didn't leave midmatch, I said gg, and left after a couple games. How long do I need to stick around with a bad connection? I didn't blame the game on anything; he was obviously much better, that's why I didn't say anything else.
    I MAIN GOKU RYU E HONDA LOL ??? NO ONE CARES JK RFORLFL
Sign In or Register to comment.