The Official Cencal Players Lounge

1567810

Comments

  • SystemSystem Joined: Posts: 508,676 admin
    yea old shit heh heh... how are yo uVkrew.. havent seen your ass in awhile good lookin too jlk shit ill call u mmfire

    Wanna get in on this Vkrew? If so tell Hez too and my number... 669 936 2534 peace
  • SystemSystem Joined: Posts: 508,676 admin
    Hey guys... Evo's coming up and since I have a job this time I want to see some crazy shit.

    So I'm down to go, hit me up so we can plan and stuff, it's never to early to start talkin about that shit.
    :encore: :encore: :encore:
  • SystemSystem Joined: Posts: 508,676 admin
    Hey guys... Evo's coming up and since I have a job this time I want to see some crazy shit.

    So I'm down to go, hit me up so we can plan and stuff, it's never to early to start talkin about that shit.
    :encore: :encore: :encore:

    yeah negro lets go, but lets round up a decent sized group
  • VkreWVkreW I oWn JoO O_o! Joined: Posts: 275
    I play Counter-strike halo is whack. id play pc version though
  • SystemSystem Joined: Posts: 508,676 admin
    Let me know when you guys want to get together and play some T5 sometime... you can post or what not
  • SystemSystem Joined: Posts: 508,676 admin
    OK troops... we need to plan this evo trip out, couple of questions for you ladies... who is going, I for one am, MPirate I believe is goin... this time it's going to be up in Las Vegas.. Viva baby, im 21 haha

    So are we driving? Hotel stay? Shit like that cause we have to get crackin' on it don't know how much shit is I guess ill investigate... Let me know though if your goin.. POST! You Fresno peeps as well. come on Fire
  • SystemSystem Joined: Posts: 508,676 admin
    OK troops... we need to plan this evo trip out, couple of questions for you ladies... who is going, I for one am, MPirate I believe is goin... this time it's going to be up in Las Vegas.. Viva baby, im 21 haha

    So are we driving? Hotel stay? Shit like that cause we have to get crackin' on it don't know how much shit is I guess ill investigate... Let me know though if your goin.. POST! You Fresno peeps as well. come on Fire

    im down to go, not sure on how i will be getting there yet. has anybody formed groups to go
  • SystemSystem Joined: Posts: 508,676 admin
    im down to go, not sure on how i will be getting there yet. has anybody formed groups to go

    So far, I'm thinking that it is possible to rent a car however to my knowledge you have to be 25 in order to rent a car. Also, Scott and Aufin might go as well, that would be a good chance for us to go if they do go...

    Also P Diddy I owe you cash, don't let me forget it...

    I'll just go give it to you on last day of April, sorry couldn't find stupid CD's... watch they'll fuckin surface when I give you the money
  • SystemSystem Joined: Posts: 508,676 admin
    You should start posting in TZ Mpirate if u wanna go to Evo because I'm doin all the planning there... i'll post a link later
  • SystemSystem Joined: Posts: 508,676 admin
    Shit... sure is a fuckin long ass later:

    http://www.tekkenzaibatsu.com/forums/showthread.php?s=&threadid=75021&perpage=25&pagenumber=10

    Go on down there and will plan, just post up a lil
  • Laotian-EmotionLaotian-Emotion Tekken 5.1 Joined: Posts: 245
    if enough people from visalia decided to all chip in, i'm down to go.

    me and fin has to travel from nor cal to get to visalia though. 3rd strike scene up here is fun.
    Tekken 5!!!

    RARARA All Rights Reserved.
  • SystemSystem Joined: Posts: 508,676 admin
    has anyone heard from the kerman krippler?
  • Laotian-EmotionLaotian-Emotion Tekken 5.1 Joined: Posts: 245
    so how's the gaming scene in visalia nowadays?

    I hear fresno plays tekken now, pimpedoutgeese... your the lead man to play em now in t5 :)
    Tekken 5!!!

    RARARA All Rights Reserved.
  • a fire n sidea fire n side Joined: Posts: 126
    has anyone heard from the kerman krippler?[/QUOTE :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: yo whats up ppl man crs left me so like im on the rebound big time shes gone to ny with some online player lol owell fuc that bitch ill find another 1 lol damn hart brake hurts anyways ""pog"" ""pirate"" give me a ring on piddyddy cell the hoe took mine or my house i dont think ill b there for a wile but yeh >_> or get a hold of charly we want to get together drink some cold 1 and find some hoes lol think im getting back n2 gaming i hate onling games now :sad: i dont have a sn anymore but ill make 1 soon =o we got to get the hell out of here i wood not wish this pain on any1 lol seeu doods soon hopefully. man life sucs
    "in my time, ive seen good bitches go down"
  • Laotian-EmotionLaotian-Emotion Tekken 5.1 Joined: Posts: 245
    has anyone heard from the kerman krippler?[/QUOTE :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: yo whats up ppl man crs left me so like im on the rebound big time shes gone to ny with some online player lol owell fuc that bitch ill find another 1 lol damn hart brake hurts anyways ""pog"" ""pirate"" give me a ring on piddyddy cell the hoe took mine or my house i dont think ill b there for a wile but yeh >_> or get a hold of charly we want to get together drink some cold 1 and find some hoes lol think im getting back n2 gaming i hate onling games now :sad: i dont have a sn anymore but ill make 1 soon =o we got to get the hell out of here i wood not wish this pain on any1 lol seeu doods soon hopefully. man life sucs

    dam dog that fucking sucks. you need to go to evo with us man, relax. get some fucking a&r dog.

    so far the trip is planned, me, intell, isaac, pimpedoutgeese.

    that's it, so I don't think we'll get a bigger car because no one said they are guranteed to go except us 4.

    let us know now cuz we are gonna call for hotel soon, also pimpedoutgeese. register for evo online. you can pay online!

    peace! :tup:
    Tekken 5!!!

    RARARA All Rights Reserved.
  • SystemSystem Joined: Posts: 508,676 admin
    dam dog that fucking sucks. you need to go to evo with us man, relax. get some fucking a&r dog.

    so far the trip is planned, me, intell, isaac, pimpedoutgeese.

    that's it, so I don't think we'll get a bigger car because no one said they are guranteed to go except us 4.

    let us know now cuz we are gonna call for hotel soon, also pimpedoutgeese. register for evo online. you can pay online!

    peace! :tup:

    yo scott if dennis doesnt go with you guys ive got dough to go to vegas if you guys are willing take me too
  • a fire n sidea fire n side Joined: Posts: 126
    fuc it i got to get the hell out of here lol im going i got my own car but need a driver lol thats should not b hard mayb we can bunk up with u guys to save money for hookers lol but if not shur count me n :karate:
    "in my time, ive seen good bitches go down"
  • Laotian-EmotionLaotian-Emotion Tekken 5.1 Joined: Posts: 245
    yo scott if dennis doesnt go with you guys ive got dough to go to vegas if you guys are willing take me too

    yeah man!

    I talked to intell, my cell phone is broken right now. Imma try to start a new service up right now though.

    hey guys! let's try some word association. Find the other word that connects with the first word...

    1) Corn = Flake!
    2) Snow = Flake!
    3) Isaac = Flake!

    yes, isaac flaked out on us. So paul, your down to go man.

    now its:

    Intell
    Lao
    PimpedOutGeese
    MediaPirate

    maybe's:
    Dennis: if dennis can be in visalia somehow.. maybe we don't have a detour to pick him up
    TaintedRamen: my homie, he might go.

    hookers! :thumbu:
    Tekken 5!!!

    RARARA All Rights Reserved.
  • a fire n sidea fire n side Joined: Posts: 126
    =o i have a car ^_^
    "in my time, ive seen good bitches go down"
  • Laotian-EmotionLaotian-Emotion Tekken 5.1 Joined: Posts: 245
    =o i have a car ^_^

    yo i heard you and p diddy wanted to come along?

    but pdiddy isn't 18 is he? how we gonna fuck bitches, get drunk and all that?

    anyway man, ya man.. it's cool if you get your shit together man. sign up for evo man. cuz we definetaly going.
    Tekken 5!!!

    RARARA All Rights Reserved.
  • HoonyoHoonyo Joined: Posts: 1,514
    who's p diddy again?
  • JeffzorzJeffzorz Joined: Posts: 224
    pmpedoutgoose
  • Kid KapwaanKid Kapwaan Joined: Posts: 241
    I thought i was pdiddy lol? :pleased: Jus my aim SN or part of it. Well do wat u guys gotta do but u kno i only need a couple more months till 18 so ill jus lie or w/e lol. Yea man if u got room for a lil scrubbie :),count me in PoG. Dunno if Denise is still goin with u guys or own his own so keep in touch, u got my cell if u got n e questions. :karate:
    It's Jacob
  • Laotian-EmotionLaotian-Emotion Tekken 5.1 Joined: Posts: 245
    I thought i was pdiddy lol? :pleased: Jus my aim SN or part of it. Well do wat u guys gotta do but u kno i only need a couple more months till 18 so ill jus lie or w/e lol. Yea man if u got room for a lil scrubbie :),count me in PoG. Dunno if Denise is still goin with u guys or own his own so keep in touch, u got my cell if u got n e questions. :karate:

    so is it confirmed if dennis and you is going? i'll confide with intell to see how things are.

    but yea, don't forget to register online in shoryuken profile and pay for evo. pog still gotta do that.
    Tekken 5!!!

    RARARA All Rights Reserved.
  • HoonyoHoonyo Joined: Posts: 1,514
    i heard telly's secretly training chris how to play tekken

    it's gonna be marvel all over again :rolleyes:
  • JeffzorzJeffzorz Joined: Posts: 224
    Hoonyo wrote:
    i heard telly's secretly training chris how to play tekken

    it's gonna be marvel all over again :rolleyes:
    chris is a god
  • KorngoKorngo ______ Joined: Posts: 3,620
    cencal got that bomb diggy
  • TehBooGiEMaNTehBooGiEMaN MVP Joined: Posts: 345
    Jeffzorz wrote:
    chris is a god
    jeff, go to nickel today...
    Twitter: ChrisSchmidt559
  • JeffzorzJeffzorz Joined: Posts: 224
    ok ill go
  • SystemSystem Joined: Posts: 508,676 admin
    its been a long time wheres all the homies! dennis or john post back :smokin:
  • SystemSystem Joined: Posts: 508,676 admin
    was anyone thinking about going to NCR this year?...
  • JeffzorzJeffzorz Joined: Posts: 224
    whats ncr
  • HoonyoHoonyo Joined: Posts: 1,514
    sup dawg
  • JeffzorzJeffzorz Joined: Posts: 224
    nice avatar
  • SystemSystem Joined: Posts: 508,676 admin
    umm.. Nor-Cal Regionals... am i right? haha its friday/sat. peace-in
  • CynistarCynistar Break the Barrier Joined: Posts: 1,120
    whats up? does anyone in fresno still go to nickel?
    Defeat is possible... but highly improbable.
    Twitter@Cynistar742
    Facebook: Javier Garcia
    Youtube: Cynistar742
  • f_manf_man Joined: Posts: 647
    NCR was AWESOME

    broken sticks=tooooo goooood
    dantron:
    Fuck, guilty gear has made you all pussies.
  • JeffzorzJeffzorz Joined: Posts: 224
    im the best
  • GETBUZZINGETBUZZIN I Steal Avatars Joined: Posts: 212
    wow, look at this
    I personally believe that U.S. Americans are unable to do so because, uh, some, people out there in our nation don't have maps and, uh, I believe that our, uh, education like such as, uh, South Africa
  • CynistarCynistar Break the Barrier Joined: Posts: 1,120
    haha i like how jeff has a random post right before getbuzzin's
    Defeat is possible... but highly improbable.
    Twitter@Cynistar742
    Facebook: Javier Garcia
    Youtube: Cynistar742
Sign In or Register to comment.