HD Remix All-Star Team!

15678911»

Comments

  • KacomKacom Joined: Posts: 268
    Hahahaha I'm getting negative rep for this? You owe me one Elton... =P

    Edit: Negative rep from scrubs... eh I guess you don't owe me one lol
  • Elton ChongElton Chong AKA Herbert Wong Joined: Posts: 346
    Lol member since........yesterday.

    2 posts. Oh really!!!

    Come on super first a puppet and now fake accounts. It really is getting worse for u lol.

    I swear I wish I just wish I could post the hysterical messages I'm getting from people loving what I'm doing but I can't.

    This is like pulling wings off a fly. Just man up, set things straight and do it properly and we can forget about "super1nyc Friday"
    .
  • Elton ChongElton Chong AKA Herbert Wong Joined: Posts: 346
    Hahahaha I'm getting negative rep for this? You owe me one Elton... =P

    Edit: Negative rep from scrubs... eh I guess you don't owe me one lol

    Trust me by weekend ur rep will be sky high. Certain people won't have a gamer tag anymore lol
    .
  • QuaristiceQuaristice Joined: Posts: 35
    Hey I'm no puppet in all this I'm saying keep it neutral get that matchup online. Personally I'm looking forward to seeing some good fights between you both. Plus we need some more sim vs guile matchups but i never find you online! :-)
  • KacomKacom Joined: Posts: 268
    Trust me by weekend ur rep will be sky high. Certain people won't have a gamer tag anymore lol

    Haha no need to take this seriously dude. Everyone already hates super or thinks there is something wrong with him.
  • Elton ChongElton Chong AKA Herbert Wong Joined: Posts: 346
    Hey I'm no puppet in all this I'm saying keep it neutral get that matchup online. Personally I'm looking forward to seeing some good fights between you both. Plus we need some more sim vs guile matchups but i never find you online! :-)

    I know u aren't a puppet I was referring to the vega player. Ur cool with super and me and that's fine and I'm not about to try and influence u. I believe in time u will learn what he is all about but that is for u to discover.

    If super wants to call me out then I have no problem with that.
    .
  • Elton ChongElton Chong AKA Herbert Wong Joined: Posts: 346
    Haha no need to take this seriously dude. Everyone already hates super or thinks there is something wrong with him.

    I think it's the steroids messing with his head.
    .
  • QuaristiceQuaristice Joined: Posts: 35
    I
    Trust me by weekend ur rep will be sky high. Certain people won't have a gamer tag anymore lol
    I know u aren't a puppet I was referring to the vega player. Ur cool with super and me and that's fine and I'm not about to try and influence u. I believe in time u will learn what he is all about but that is for u to discover.

    If super wants to call me out then I have no problem with that.

    Yeah no probs sorry i misread, so Friday this shit is going to get real I guess. I better cancel my yoga class....
  • Retro GamerRetro Gamer Joined: Posts: 5
    Lol member since........yesterday.

    2 posts. Oh really!!!

    Come on super first a puppet and now fake accounts. It really is getting worse for u lol.

    I swear I wish I just wish I could post the hysterical messages I'm getting from people loving what I'm doing but I can't.

    This is like pulling wings off a fly. Just man up, set things straight and do it properly and we can forget about "super1nyc Friday"

    WTF are you talking about? I was just reading thru the forum & I always see your name pop up on here arguing the shit outta of peoeple, ur always accusing peeps. Can you not take losing? And fake accounts? You can ask a member of the admins here to check into that if u want u loser. I just recently signed up on here & on xbox forums or are u going to accuse every single person who signs up to if its a fake account? u gimp
  • rcaidorcaido Dynamic Bayside Duo Joined: Posts: 8,250
    What happen w/ you & super Elton? When i was with you guys in a room you guys seem like gay lovers stroking each other off haha...Send me a pm bro, i going out of town w/ the asian wife & wont be back until Sunday night...I'll keep it quiet...
  • FlawlessMatadorFlawlessMatador That PA. Vega Joined: Posts: 176
    So i guess all the other times we've played don't count right kacom? I forgot only me vs your ken counts thx I forgot i've never faced you EVER before facing your ken. I'm not hating on anyone i'm just wondering why it's such a big deal. Personally i'm better at SSF4 and so I lose to things i'm not used to on sf2 but i've never sent hatemail or accused someone of using turbo. Also, like i said i've lost to people actually using turbo but I never thought it was a big deal.
  • FlawlessMatadorFlawlessMatador That PA. Vega Joined: Posts: 176
    I know u aren't a puppet I was referring to the vega player.

    I'm not a puppet btw lol. I was just speaking up because I happen to be cool with super. Kacom ran to your side so does that make him a puppet then? Again i'm not hating here but i'm not a fan of people with your type of behavior. Personally I think it's embarrasing to associate myself with people who act like you do over a video game. If you were pro and practicing for tourney play then I could understand you being angry but this is just stupid.
  • YouLaggyPOSYouLaggyPOS Joined: Posts: 64
    What happen w/ you & super Elton? When i was with you guys in a room you guys seem like gay lovers stroking each other off haha...Send me a pm bro, i going out of town w/ the asian wife & wont be back until Sunday night...I'll keep it quiet...



    LOL. I find it strange that you always make it a point to let everyone know your wife is asian. Why is that?
  • KacomKacom Joined: Posts: 268
    Satanic you never "destroyed" me.

    I am not running to Elton's side by the way. I am just simply trash talking some idiot scrub that uses turbo.
  • milesokeefemilesokeefe Spammy Joined: Posts: 387
    LOL. I find it strange that you always make it a point to let everyone know your wife is asian. Why is that?

    To distinguish her from the other 6 wives he has.
  • PhoenicianMindsPhoenicianMinds T3AM W I T Joined: Posts: 148
    You guys all suck at street fighter, homos. Phoenicianminds is the greatest. Anyway, Quaris right:

    SET UP PADS/JOYSTICKS WITH ACTUAL MATCHES PLAYING IN BACKGROUNDS.

    BULLSHIT DEBATE SOLVED.

    ANYONE WHO DECLINES CLEARLY HAS SOMETHING TO HIDE...
    T3AM W ° I ° T ™

    What3v3r It Tak3s... Gritty and witty. :)
  • DNGR S PAPERCUTDNGR S PAPERCUT Joined: Posts: 1,608
    oh shhheit. someone said the "T" word. nothing good can come from this. once the "T" word comes out, shit gets super real.
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    Ah shit..    
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
  • NorieagaNorieaga FADC x ROFLCOPTER Joined: Posts: 4,212
    :lol::lol::lol:

    Oh, you guys...
  • JigglyNorrisJigglyNorris The Low Tier Hero Joined: Posts: 1,279
    Super's always been a scrub. You guys are late as hell.
  • PhoenicianMindsPhoenicianMinds T3AM W I T Joined: Posts: 148
    Super's always been a scrub. You guys are late as hell.

    Owie...!
    T3AM W ° I ° T ™

    What3v3r It Tak3s... Gritty and witty. :)
  • FlawlessMatadorFlawlessMatador That PA. Vega Joined: Posts: 176
    You guys all suck at street fighter, homos. Phoenicianminds is the greatest.

    Not gonna lie I lol'd :p

    Anyway I used "destroyed" more as an insult than fact, and as a poke as how you guys throw around "scrub".
  • PhoenicianMindsPhoenicianMinds T3AM W I T Joined: Posts: 148
    Not gonna lie I lol'd :p

    Anyway I used "destroyed" more as an insult than fact as a poke as how you guys throw around "scrub".

    Haha... "trying to ease the tension" Happy Gilmore style.. Im definitely not the best, BUT I'm one of 'em. People take the Pho' serie, we make fun of 'em. YOU'RE MY NAGGA, SATANIC! GGs
    T3AM W ° I ° T ™

    What3v3r It Tak3s... Gritty and witty. :)
  • Big OBig O Joined: Posts: 366
    I'm not sure what you guys are talking about. SuperNYC is cool. I'm not sure why a player consistently getting reversals (with a charge character lol) means he uses turbo. I've SPD'ed him plenty of times when he could have reversaled out. Way too many egos in this thread lol.

    It's always nice to and hear from and occasionally talk to all the random good players in his xbl parties. 2 rounds to none and all his other random catch phrases are funny every now and then too. Is there something I'm missing, or are you guys just taking him way too seriously when he brags?

    I'm sure the matches between Elton and Super would be entertaining. This forum drama is bs though.
  • FlawlessMatadorFlawlessMatador That PA. Vega Joined: Posts: 176
    YOU'RE MY NAGGA, SATANIC! GGs

    Yea Yea Fo Sho Nyukka ggs :p
  • Elton ChongElton Chong AKA Herbert Wong Joined: Posts: 346
    WTF are you talking about? I was just reading thru the forum & I always see your name pop up on here arguing the shit outta of peoeple, ur always accusing peeps. Can you not take losing? And fake accounts? You can ask a member of the admins here to check into that if u want u loser. I just recently signed up on here & on xbox forums or are u going to accuse every single person who signs up to if its a fake account? u gimp

    If so nice way to start ur posting career.

    Gamertag?

    Just had email confirm that super is asking people to come out to bat for him so that explains random posts.

    I can take losing. It's the best way to improve. I used to hype super up till i realised what he is about both as a person and a player
    .
  • Super1NYCSuper1NYC Superior Fighters 1nc (SF1) Joined: Posts: 612
    Honda - Thelo,Supernyc
    My all-star list
    Honda super1nyc/mr ego/thelo
    Super1NYC is scurvier than shit... arrrrgh! ;) Best Edmond online, without question.
    First of all thanks to everyone who mentioned me in their all star list, its nice to be recognised. There might be a few big names missed as unfortunately my connection can only go so far. In no particular order;

    E. Honda: Mad Possum, Super1NYC, Kacom

    Thanks for the mentions!

    April 2011 All-star list of recent players:

    E. Honda: TheloTheGreat, Mad Possum, MisterEgoTrip
    Zangief: Evoanon, ThaProblem, ohfivepro
    Balrog/Boxer: Geneijin87, bhop
    Vega/Claw: Illusive Empire, Stanic Glory, Engravings
    M.Bison/Dictator: RenoMD, GeneiJin87, YuuVega, ExposedD
    Guile: Narcissus Caesar, Mr Irepressible, Marsgatti, GeneiJin87
    Dhalsim: NLP OU, Quaristice, SEA SHOT ON YOU
    Sagat: Zoolanderbeast, blitzfu, Lyghts Out,
    Blanka: Real Decoy, The Portugee, Empirion
    Ken: One8svn aka RoyalPhlush, Ken Mexicano, MegaDCept
    Chun Li: Voltech SRK, Guile75, Cvital, dancingphalange
    Fei Long: Ramza, The Aqua Snake
    Ryu: One8svn aka RoyalPhlush, Decimates1, XinfamousoneX, PhoenicianMinds
    T-Hawk: One8svn, DNGRSPPRCUT, AXE ONO
    Dee Jay: Bogeuk, bhop
    Cammy: howmuchkeefe

    My Guile continues to improve! :rock: :woot::clapdos::wow:
  • WandFeuerWandFeuer Joined: Posts: 24
    Hello everybody,

    what is happening in here ? I am nearly speachless..

    Elton your Guile`s always been a role model for my Guile.
    Up to my opinion you are Nr. 2 in the UK after diceman078

    Kacom, I remeber you as a cool player who knows everything about the game and giving some hard matches with nearly every character you played.

    But this can`t be ! I had hundred of matches against Super and yes at the beginning I was wondering if he uses turbo, but that`s definitly untrue !

    Up to my oppinion Super is just very good, with a perfect timing and a superb spacing ability that`s a fact !

    If someone can`t stand his personality, so what ? You don`t have to talk to him, his skill speaks for him without words.

    So please guys stop this flaming, it is just a game. Some win some loose and Super ist the one who looses less than others ;-)

    I mean since I changed to SSF4 there`s no problem with this stuff anymore, just watch the replay channel with inputs...

    What about some ssf4 matches with both of you ? Even if this isn`t your game, Narcissus Caesar proofed in a very spectacular way how an old school player can kick ass in ssf4 without playing it regularly...

    So peace guys and maybe cu

    WandFeuer
  • Elton ChongElton Chong AKA Herbert Wong Joined: Posts: 346
    I think super is a really funny guy and I enjoyed his rooms. I always felt he used turbo and people used to say it to me to the point that it was a given and common knowledge and something of a joke. I even used to hint at it by saying to super that he does things that no other Honda does but it probably went over his head he is so self absorbed.

    So nothing to do with his personality. I know some people can't take it but I find it highly amusing. People like super are generally insecure

    Wandfeir that was a great post and it's good to see someone trying to make peace. Honestly iv worked out what the problem is with me. I just need to lay off the forums. It's ridiculous i just can't stop clashing over trivial issues. So what if someone called out the uk. So what if super has been trash talking me behind my back.

    Sf4 is fine by me. I use ryu.
    .
15678911»
This discussion has been closed.