Buffalo, NY- We drink tears as liquid refreshment

1457910328

Comments

  • TheliTheli Joined: Posts: 1,586
    Meh. I have a job. And kinda a life. And a girl. And I still play pretty dedicatedly.

    Truth is, I don't care too much about a career. And I sure as hell don't want a family. At least right now anyway.

    This is a hobby I have passion for. What more do you need?

    “That which can be destroyed by the truth should be.”

  • GuyofkailleraGuyofkaillera A.K.A. Jug/Gou 37 Joined: Posts: 770
    either way it go. if your gonna be good at something your gonna have to put a decent amount of your life into it, whether it be sports, fornicating with random hot chicks, or kissing your bosses ass to
    move up the corporate latter lol. If someone says I don't have a life because it's assumed that I'm good at video games because it's the only thing I do, if they have a prospering career I could say all they
    care about is making money and that they don't have a life because all they do is work.
    AIM / XBL: Guyofkaillera / MSN: Guyofkaillera@hotmail.com
    SF4: Guy, E.Ryu, Gouken, Oni / SFXT: LarsxGuy, RavenxJin / TTT2: Jinpachi X Jun
    http://www.youtube.com/user/GouzInstrumentals?feature=mhee
    http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100000777552583
  • XDaiKonXXDaiKonX Joined: Posts: 461
    Jug and his counters.
    Buffalo Casuals and Weekly Ranbats. HQ 60fps 1500kbs stream. Saturdays 5pm-Whenever.
    http://www.justin.tv/celestein
  • GuyofkailleraGuyofkaillera A.K.A. Jug/Gou 37 Joined: Posts: 770
    it's always 2 sides to a coin my friend. always important to sweep around your own door before you clean around others. am I right? lol
    AIM / XBL: Guyofkaillera / MSN: Guyofkaillera@hotmail.com
    SF4: Guy, E.Ryu, Gouken, Oni / SFXT: LarsxGuy, RavenxJin / TTT2: Jinpachi X Jun
    http://www.youtube.com/user/GouzInstrumentals?feature=mhee
    http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100000777552583
  • berserkotaku45berserkotaku45 winter is coming Joined: Posts: 1,333
    damn skippy
  • SystemSystem Joined: Posts: 508,676 admin
    what's up guys? i know kyle through jared if any of you guys know him as well. lol man u guys talk alot of sh**. we'd def be down for setting up some kind of tourney. we're not new to the tournament thing ;) looking forward to reading ur responses. haha
  • LexaenLexaen Joined: Posts: 337
    Lets do it up, I'll money match any of you dudes if you want, 20 bucks best of 5.
  • GuyofkailleraGuyofkaillera A.K.A. Jug/Gou 37 Joined: Posts: 770
    hmmmm.... if you ever play me.. be ready to do a long set ^_^
    AIM / XBL: Guyofkaillera / MSN: Guyofkaillera@hotmail.com
    SF4: Guy, E.Ryu, Gouken, Oni / SFXT: LarsxGuy, RavenxJin / TTT2: Jinpachi X Jun
    http://www.youtube.com/user/GouzInstrumentals?feature=mhee
    http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100000777552583
  • SystemSystem Joined: Posts: 508,676 admin
    lol man, i haven't even met u guys yet and ur already trying to rob me. whats up with that? put ur wallets away. lmao. im looking just to get better. none of us are mago. im good with a long set u tmnt.
  • TheliTheli Joined: Posts: 1,586
    teenage mutant ninja turtles?

    Urban dictionary says something about nuts and tricks. But hey, I don't judge.

    Don't mind Lexaen too much. He's just supremely confident and likes to show it. :p

    “That which can be destroyed by the truth should be.”

  • XDaiKonXXDaiKonX Joined: Posts: 461
    New blood already cant handle Team Buffalo's haterade.
    We'll thicken your skin up in a mean minute.

    Just kidding, we're all very nice people.
    Buffalo Casuals and Weekly Ranbats. HQ 60fps 1500kbs stream. Saturdays 5pm-Whenever.
    http://www.justin.tv/celestein
  • GuyofkailleraGuyofkaillera A.K.A. Jug/Gou 37 Joined: Posts: 770
    im good with a long set u TMNT.

    really? wow..... somebody feelin themselves a little bit too much lol.
    AIM / XBL: Guyofkaillera / MSN: Guyofkaillera@hotmail.com
    SF4: Guy, E.Ryu, Gouken, Oni / SFXT: LarsxGuy, RavenxJin / TTT2: Jinpachi X Jun
    http://www.youtube.com/user/GouzInstrumentals?feature=mhee
    http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100000777552583
  • OFdp?OFdp? Joined: Posts: 24
    These Street Fighters are carebears compared to the sheer brutality that is our Tekken scene. We curb stomp each other for losing, "real talk".
  • berserkotaku45berserkotaku45 winter is coming Joined: Posts: 1,333
    hey ryitsu, let me know where you guys usually play and maybe a few of us can come around for some games.

    and come on guys we haven't even met these guys yet and people are already trying to MM, we aint NYC
  • BlackandRedBlackandRed Buffalo's Yokozuna Joined: Posts: 517
    Hey Ryitsu, its cool to know there are other players in town!

    I think the reason the shit talk storm started brewing is all we heard was that a tournament was gonna go down between our two groups. Normally, that's like throwing down the gauntlet to decide who is better! So hey, if your goal is to just to learn more about SF4 maybe instead we should do a joint casual night and we can all get acquainted. If you would still like to we can do a friendly tourny, either that night or at a later date.
    If it's a straight up tourny you want though we can get to business right away :nunchuck:

    Anyway, I'm glad we found out about each other and I look forward to playing you and your crew in person.

    PS -
    Jug and his counters.

    I lol'd



    Edited, read post wrong.
    On E. Honda - "You can hit the wall, but the wall doesn't give a shit."
  • GuyofkailleraGuyofkaillera A.K.A. Jug/Gou 37 Joined: Posts: 770
    shit talk? that was Chris.. nobody else haha!
    AIM / XBL: Guyofkaillera / MSN: Guyofkaillera@hotmail.com
    SF4: Guy, E.Ryu, Gouken, Oni / SFXT: LarsxGuy, RavenxJin / TTT2: Jinpachi X Jun
    http://www.youtube.com/user/GouzInstrumentals?feature=mhee
    http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100000777552583
  • Akazukin ChaChaAkazukin ChaCha Rumble in the Tundra 7 Joined: Posts: 2,992 ✭✭✭✭✭ OG
    hmm, the guy says he's not new to the tournament scene, yet gets antsy at the mention of a money match? I smell a conundrum!


    haha, once he meets us though he'll know that we are a tight crew that brings the hype and still has fun with it.
    Rumble in the Tundra 7- coming soon!
    Buffalo FGC- meeting every Weds 7pm-12am and Saturday 12pm-whenever @ http://gameonwny.com/
  • XDaiKonXXDaiKonX Joined: Posts: 461
    as a racist aside


    LOL
    Buffalo Casuals and Weekly Ranbats. HQ 60fps 1500kbs stream. Saturdays 5pm-Whenever.
    http://www.justin.tv/celestein
  • berserkotaku45berserkotaku45 winter is coming Joined: Posts: 1,333
    " then stop asking questions and get back to work"
  • zerofxizerofxi thug probe! Joined: Posts: 539
    hey that new guy plays on xbox!!! xbox army adding numbers! ^___^

    add me if you wanna play some online casuals sir. xbl tag is under my name as usual.
  • LexaenLexaen Joined: Posts: 337
    Money matches or bust imo. We are pretty cool dudes and I like to think I'm not as big of a doucher as I seem to be on the internets, but I guess I'm not in a good spot to comment on whether or not I'm a decent dude.

    But for reals, if you play smash melee you're in no questions asked.
  • zerofxizerofxi thug probe! Joined: Posts: 539
    tony you are and forever will be king douche in my book ^___^
  • GuyofkailleraGuyofkaillera A.K.A. Jug/Gou 37 Joined: Posts: 770


    be very scared ......
    AIM / XBL: Guyofkaillera / MSN: Guyofkaillera@hotmail.com
    SF4: Guy, E.Ryu, Gouken, Oni / SFXT: LarsxGuy, RavenxJin / TTT2: Jinpachi X Jun
    http://www.youtube.com/user/GouzInstrumentals?feature=mhee
    http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100000777552583
  • Akazukin ChaChaAkazukin ChaCha Rumble in the Tundra 7 Joined: Posts: 2,992 ✭✭✭✭✭ OG
    oshitoshitoshit


    lol Jug, i am anxious to see you hit with these.
    Rumble in the Tundra 7- coming soon!
    Buffalo FGC- meeting every Weds 7pm-12am and Saturday 12pm-whenever @ http://gameonwny.com/
  • KowtowRobinsonKowtowRobinson TEBOW! TEBOW! TEBOW! Joined: Posts: 6,436
    We'll thicken your skin up in a mean minute.

    Just kidding, we're all very nice people.

    lol both of these things are true.
  • LexaenLexaen Joined: Posts: 337
    Just beat bioshock 2....fantastic game. Beat it in 3 sittings, I'd estimate that it took me about 13-14 hours while taking my time and getting everything I possibly could. Highly recommended to anyone who was a fan of the first...the multiplayer is very cool in concept, but the mechanics of bioshock aren't built for multiplayer so it kind of falls on its face in that regard.
  • GuyofkailleraGuyofkaillera A.K.A. Jug/Gou 37 Joined: Posts: 770
    oshitoshitoshit


    lol Jug, i am anxious to see you hit with these.

    HAHA! yo next saturday I gotchu!
    AIM / XBL: Guyofkaillera / MSN: Guyofkaillera@hotmail.com
    SF4: Guy, E.Ryu, Gouken, Oni / SFXT: LarsxGuy, RavenxJin / TTT2: Jinpachi X Jun
    http://www.youtube.com/user/GouzInstrumentals?feature=mhee
    http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100000777552583
  • zerofxizerofxi thug probe! Joined: Posts: 539
    those combos are ridiculous.... wow. lol
  • berserkotaku45berserkotaku45 winter is coming Joined: Posts: 1,333
    wow so they attempted to make the game less broken and its still broken.....great game really great game.
  • Akazukin ChaChaAkazukin ChaCha Rumble in the Tundra 7 Joined: Posts: 2,992 ✭✭✭✭✭ OG
    those are highly situational Kyle and he needs his full gauge for them. No need to get all gamefaqs over it:)
    Rumble in the Tundra 7- coming soon!
    Buffalo FGC- meeting every Weds 7pm-12am and Saturday 12pm-whenever @ http://gameonwny.com/
  • berserkotaku45berserkotaku45 winter is coming Joined: Posts: 1,333
    seems wack to me, is it really that hard for him to get full meter
  • Akazukin ChaChaAkazukin ChaCha Rumble in the Tundra 7 Joined: Posts: 2,992 ✭✭✭✭✭ OG
    Yes, Also look at the first one, that punish he does is so slow it can only punish the most unsafe of unsafe moves in the game. The other one is full meter off a counter. Both situational and avoidable in every way. Does that mean you won't be pissed by getting it by it? No. But it's hardly unfair.
    Rumble in the Tundra 7- coming soon!
    Buffalo FGC- meeting every Weds 7pm-12am and Saturday 12pm-whenever @ http://gameonwny.com/
  • berserkotaku45berserkotaku45 winter is coming Joined: Posts: 1,333
    oh these guys play on xbox so we will need atleast one xbox station but i sent the dude a message about ub on thursday so lets hope we hear from them
  • BlackandRedBlackandRed Buffalo's Yokozuna Joined: Posts: 517


    The second half is a combo video, but the first half show's how Gouken's counter can be karacanceled into another counter.
    Useful or useless? Jug, you decide.
    On E. Honda - "You can hit the wall, but the wall doesn't give a shit."
  • TheliTheli Joined: Posts: 1,586
    Pretty sick that.


    Hmm... So would it be possible to kara kongo over and over and over again given perfect timing and execution? That would make for some pretty funny vids. And I see no reason why it wouldn't be possible given fast enough attacks... Kara from high kongo, to low kongo, to high, to low, etc.

    Question is what hits fast enough... There are only a few things in the game that have an individual hit frame by frame... Ryu's super, but it moves during the armored hit freeze... Same problem with any other projectile. Zangiefs ex green hand works that way... But it's only two hits. Not easy to find something to show this off actually...

    Ok! I think a perfectly timed gen jasen (the rolling attack) hit meaty on wake-up would allow 3 consecutive hits 1 frame each. Maybe also seth's super... Blanka electricity...super...ultra...

    Hey, maybe gouken can beat the time on that vid between gen and blanka? I think they managed to make blanka win in like 5 seconds...

    “That which can be destroyed by the truth should be.”

  • berserkotaku45berserkotaku45 winter is coming Joined: Posts: 1,333
    maybe someone can answer this question seems dumb but here it goes. looking at this combo that goes c.lk c.lp s.lp s.lp s.mp. now i take it c.= close and s.= standing right
  • TheliTheli Joined: Posts: 1,586
    I use c. for crouch. And cl. for close. Others use cr. and cl. I haven't seen someone do cr. and c. for crouch and close before, but I guess it's possible that somebody would.

    “That which can be destroyed by the truth should be.”

  • TheliTheli Joined: Posts: 1,586
    http://www.hadoken.net/?p=1237

    Real info here about ssf4.

    “That which can be destroyed by the truth should be.”

  • KowtowRobinsonKowtowRobinson TEBOW! TEBOW! TEBOW! Joined: Posts: 6,436
    seems wack to me, is it really that hard for him to get full meter

    His meter works differently than other characters, it builds over time but every special he does takes at least one out of 8 stocks from his meter. So he has to do NO SPECIALS until he fills all 8 stocks (keep in mind he has zilch for damage without these stocks) and by that point someone who's hip to the game will go "hmmm, I wonder if this kid saw those 100% Mugen combos on u2b...." and watch for the counters. So yeah, it's there but it's not a huge factor. This game is ridiculously less broken just by changing Arakune and Nu alone.


    ALSO DOUBLE POST IMPORTANT QUESTION

    Need to know if anyone has a power drill Jon and I can borrow. We're looking into purchasing a punching bag but need to mount it, and we don't have a drill. X_X
  • zerofxizerofxi thug probe! Joined: Posts: 539
    http://www.gytnews.com/articles/interviews/the-players-choice-episode-4-keno-on-playing-super-street-fighter-iv.html

    keno says "you might think you know who the last 4 characters are, but you might be surprised". maybe a curveball coming?
1457910328
Sign In or Register to comment.