(04/25/09) PnT SFIV tournament + SF Battle lounge debut! - Ft Lauderdale, FL


#1

Address:

2370 N FEDERAL HWY, Fort Lauderdale, Florida, 33305
Between Sunrise and Oakland Blvd on US 1 / on the WinnDixie Plaza

Contact Information:

Store’s #
(954) 537-9578(store hrs are M-Sat 12-8pm Sunday 12-6pm)

Contact Me(Dwayne B)
(954)673-6930

or

Swen McCoy
(954)240-0503 or swen_m@live.com

Rules:

  • 2/3 Rounds(Last time it was 3/5 rounds but that was too long so yea…)
  • 2/3 matches until Winners/Losers/Grand Finals which will be 3/5
  • Winners much stay with the character while Losers can change.
  • No bad sportsmanship what so ever. IF there’s drama you will be forced to leave w/o refund.
  • PLZ PLZ PLZ Bring your own controller. Kthx
    -Depending on attendance, we will have 4 double elim brackets or 1 big double elim bracket.

Price:

Door Fee - 5 Dollars
Tournament Registration Fee - 10 dollars

Prize:

1st - 65%
2nd - 15%
3rd - 10%

Point System

1st Place - 10 pts
2nd Place - 7 pts
3rd Place - 5 pts
4th Place - 3 pts
5th - 8th place - 1 pt

Here’s the schedule for Season 1:

Episode 1 - April 25th, 2009
Episode 2 - May 30th, 2009
Episode 3 - June 27th, 2009
Episode 4 Last Episode - August 1st, 2009

Winner with the most pts will win a trophy and some other prizes as well. I will post about that in a few weeks.

Anyways

Doors open at 10am.

You can pre-register now on SRK so we can have a list.

Tournament will start @ 1pm!!!

After the tournament we will have a special event.

SF Battle lounge!

there will be 3 1st to 5 matches.

1st will be:

Dark hokage vs Glitch

2nd will be:

Simplepheer vs Druid

our main event will be:

Chad vs SSJ2Jeff aka the BOXER throwdown!!!

Anyways.

Thats about it for now.

See you on April 25th.

-1-

-Beastcoast


#2

What is going to be done about wireless controllers that are still active on the xboxs after the person leaves? A few people including myself had our matches interrupted by someone pressing the guide button.


#3

be there repin central orlando! prob be davids ride there lol


#4

most definitly going to be there

wonder what the results will be

SF > CFL


#5

Good question.

We will use the wire plug. we have plenty. We figured out that situation half way through last time. :rofl:

But yea we will make sure that wont happen.


#6

i’ll be there. i’m shootin for top 3 this time. not gonna lose to that joseph guy again. also any ETA on the vids from the last tourney


#7

Looking forward to this.


#8

Ill be there!!:nunchuck:


#9

I’d go, but I don’t have a time machine. And wouldn’t people be freaked if they saw us playing SF4 months before it’s release date?

:slight_smile:


#10

Nice catch :party:


#11

ROFL!

Damn good one.


#12

LOL. I’m in.

Wired controllers should fix 90% of the controller issues.

Let me know if you need anything D.


#13

Count me in, I’ll rep the Treasure Coast area, South Florida ftw.


#14

oh shit, Orlando’s really coming down for this one?? I hear Orlando money has a higher exchange rate than Miami money, so I’ll be more than happy to take it all :wgrin:

And Dwayne, we’re all gonna have to think of a way to run this tourney more efficiently. 10+ hrs for a single 50 man tourney is waayyyy too long, lol
The locking of the doors where the 360’s were could’ve saved at least 1 hour or 2


#15

I’ll be there.HIALEAH!


#16

I’m in.

st012m what general area in Hialeah, I live in hialeah As well near HML, where do you usually play?


#17

yo.

So far the teams for SFL are:

D’Nyc3
Big 5
Peter
SSJ2jeff

last spot will be determined in a few weeks.

Anyways

SF BATTLE LOUNGE will be taken place as well.

Match 1 will be:

DarkHokage(Viper) vs Zerog(Sagat)

3 more matches will be posted later in the week.


#18

I’ll take MMs.


#19

I might go to watch and take up space.


#20

The last tournament had lots of good people it didn’t disappoint this one should be the same.
It was worth the trek out of Hialeah.