Calgary Thread 2017

#161

Those Ultimates in KI tho…

#162

They’re not as cool as I thought they’d be.

Where’s TJ combos gun

#163

Wow. Black Canary coming to beta already. Still not a god damn grappler… where’s my gorilla.

And ranked automatically turns stats from gear off wuuu. But they deliberately left out the new moves gear gives you when talking about it. So I guess the game will have “creat-a-variation” for competitive.

#164

Waifu Sub-Zero SFV trailer tomorrow.

crickets

#165

trash

#166

Clearly they took away some of the budget from season 2. That hair…

#167

Garbage

Just put in every boring side story character before putting in returning favorites. Thanks Capcom

#168

new characters might be cool, maybe they will try some new gameplay ideas they couldn’t shoehorn into a returning character

#169

https://twitter.com/yuriscience/status/829735523811995656

#170

RICKY WOULD YOU LIKE SANS IN STREET FIGHTER 5 SEASON 32

#171

Yeah, like a v-skill that’s a parry/counter.

Revolutionary!

#172

New gameplay ideas like a lanky flying Inspector Gadget character that shoots poison, looks terrible from the moment you see him, and ends up bottom tier as predicted.

Sorry but I don’t trust modern Capcom to be competent at making anything new. The newcomers we got in SF5 are proof positive of that. The most I can hope for is for them to not completely butcher returning characters which isn’t going to happen anyways since there won’t be any for at least another year

#173

yeah that’d be cool, i’d like that a lot

#174

I will say one good thing about Kolin, she’s packing that delicious thiccness.

http://i.imgur.com/ePLuFZw.png

Damn girl, I want a taste

#175

Ooooooo

Konami announced Bombergirl for arcade at Japan Amusement Expo 2017. The four-versus-four cooperative battle game is playable at the event, which runs from February 10 to 12 at the Makuhari Messe in Chiba, Japan.

That’s what I’m talmbout. Put these chicks in Smash and let me Smash them if you know what I’m sayin

#176

Silence is the language of cowards.

Dial the number.

For Garfield.

https://youtu.be/IN7LQNDkobA

#177

SWAMP THING EEEE

https://www.youtube.com/watch?v=WKZNHiva7dc

I would also like to point out how many people think the leak list is fake even though it’s 10 for 10 now.

Holy fuck he looks incredible.

TAKE ALL MY MONEY. PLS.

Best animations NRS has ever done. Probably because it’s harder to destroy them with mocap on a giant plant monster :wink:

#178

Injewstice is HBTB right? I forget haha.

#179

Yup. Crazy cross up set ups and all.

#180

Fuck all that noise ESTIVAL VERSUS IS FINALLY COMING TO PC shshshshshshshhhhhhshshhgSHIT!!! YES!!!