CVS2 Money Match Thread


#1

I’ll start one since i see that there’s none made.

All official cvs2 money matches will be made and planned in this thread.


#2

lol go to the alex g and flash money match thread…the people there are down for money matches…


#3

sup hak i’ll play u 2/3 for $10


#4

Ok, 2/3 10$, you’re on.


#5

gene lets play for Everclear or 151 shots… either way i win.


#6

haha ok. 151 shots.


#7

oh well, since the me + valle thread seems to have died…

somebody mm me. i’m willing to use hella chars too (see the aforementioned thread)


#8

ummm…what happened to this thread where are all the cvs2 players at


#9

sure
lemme try my a-sagat against you, 5 bucks


#10

i’m a poor bitch.

doujinshi: 2/3 $5?
wepeel: 2/3 $5?

preferably on fri (day before cvs)


#11

misterbean: done. I think I played you last year for money too…or maybe it was someone else


#12

i didn’t money match at all last year.


#13

I know how to beat Gene…

give him a math test!!

dun dun dun


#14

math = not easy bitch.

Anymore money matches? Nick T. I CHALLENGE YOU TO A MONEY MATCH.


#15

MM 2/3 $5?

btw, i’m a GOD when it comes to execution…in training mode


#16

i want one too

nick t. 2/3 for $10? or $20. doesn’t matter to me


#17

ehhh why not.

Gene - 2/3 for $5 like we talked about.

Bean - Yes, 2/3 for $5

:slight_smile:

$20 sounds cool

:slight_smile:

yay


#18

nick t., doujinshi : 2/3 for $20?


#19

Bean! yes of course i will take that match with ya. How ya been?

Nick T. I really wanna see your game…5 bucks or free, doesn’t matter, lets play
maybe bust out some b&b like c.short x 4, direct lightning?


#20

sure