CvS2 Videos Thread


#1

So we can share / analyze matches and stuff? All the subforums have them now, @Buktooth

MOD EDIT: you’ve always had permission. post away


#2

I agree. There’s actually a ton of videos out there that may not / do not get shown on here that are fresh and new.


#3

http://www.youtube.com/user/bummfire/videos

This guy has a lot of old school vids that i dont remember seeing anywhere else


#4

^ gonna pretend to work at work now :rofl:


#5

why wouldnt you be able to? i honestly dont get why you’re asking my permission


#6

I think he means to have a sticky for it.


#7

Here is a video from early 2013 for CVS2 - a-cho matches.
I was not quite sure where to put this video (if it does not belong here please let me know or simply remove post altogether).
Presenting - a-cho CVS2 matches.


#8

lol@ blanka getting styled on by vice :coffee:


#9

A-Chang going H.A.M. starting around 11 minutes. The AA CC was particularly nice, and Chang takes off CHUNKS of damage at a time.

I miss this game!


#10

which other youtube channels upload cvs2 tournament footage on a regular basis?


#11

LionX


#12

thats the only one Ive been subscribed to for CvS2 footage besides gameacho
dont seem to find any more channels these days
but thx for the heads up mate


#13

that chang again


#14

damn that overhead cc setup was like out of sai-rec haha.


#15

I keep seeing this one player at Gamespot versus in their monthlies…I think it may be a girl…but he/she plays k cammy chun sagat

anyone know who that is?


#16

Pinokio maybe?


#17


A-Cho Ranking Battle Tournament Footage


#18

I got some newschool players into CvS2 and now we actually got a regular Tournament in Berlin which is pretty nice. We are not that good but if anyone is intrested check out the youtube playlist.

I also added the brackets and timestamps in the youtube description for easier navigation through those huge files…damn you twitch


#19


FT10 CvS2 (starts at 19 minutes)
Bas(A Vega Bison Blanka) vs
Kiku(C Cammy Chunli Sagat)


#20

New videos from a week ago. Bas vs Gao, BEA, and Kodama

https://www.youtube.com/channel/UCA7FQj4JluOqoMwQdBNRamQ