Cyrus's Money Match/GD's thread!


#1

w00t im special
btw am i allowed to have this? is this gonna get closed?

ok so far:
kymah 3s/cvs2 5 bucks
gerjay 3s 5 bucks
bry 3s/cvs2 5 bucks
rpgv2 5 bucks i think cvs2/3s
wb 5 bucks cvs2 (not ready)
anant 5 bucks cvs2/2bucks 3s

post away!
btw i’ll close this or whatever if im not supposed to make this thread here.

“when i shave my skin’s a baby’s butt and im 19 again”


#2

When does York term start, and will you be at the cove then?


#3

yes and i think last week of august/first week of september
i’ll definitely head there if i have classes on the given day.


#4

wahahaha

good shit

ill try to make it tmr at like 7pm or so


#5

cyrus, pic any day and time coming this week, except tues. I’ll money match u. Amount and condition is up to u


#6

can i money match u?


#7

i want 3s money matches! :smiley:


#8

Wing, i’ll have to c. If i beat cyrus over there i play u with the money i win. I lost my job and i need some quick cash.

Mark i’ll play u.


#9

$5 2/3 match?
wut are the chances that i’ll win in 3s… eh marc?


#10

i’ll take money matches in any game


#11

ok i’ll be at york tomorrow like 12-3 ish i guess then head to pmall then off to the Y

marc thats definitely a go. 5 dollars 3s put me down.
tom im always up for you buddy :stuck_out_tongue: 3s and cvs2? 5 bucks each i guess.

crux; sweet i hope im there at 7…
and marvin: 2 bucks 3s i dont feel like throwing that much money in the garbage can.


#12

whos tom?


#13

yoh! = tom


#14

post edited


#15

wow i got owned
gan; when do i get my fucking york avatar


#16

gg’s tonight go out to:
-cruxayyyy!
-wing (1 dollar mm lost)
-tommy (2 dollars mm won)
-jay (6 dollars mm lost)
-that urien guy that sucked a week ago and now owns me for free
-that remy guy who owns me for free, period.
highlights of the night:
me vs. jay cvs2 (sag vs nak) 001 on shotclock he throws for the win FUCK THAT SHIT!
me versus crux…wow lk lk super owns w/ dud
marc was a no show ( i want money match NOW!!)
wing is a jerkass in cvs2 :stuck_out_tongue:
i officially quit cvs2 save casuals. thats right no moneys on cvs2. i just plain suck

im not bitching…good games to all…but seriously it was such a lousy day. so stressful. i couldnt compete at high level today.
sigh.


#17

good shit today with that kara uppercut you bitch haha

gg’s, happy to see you actually got better. even though i dont know how, you never come out and cove must be so dead haha


#18

i was busy taking care of my dad today
money matches will be postponed… till i see you???

tom; sure thing

marvin; wo ai ni

edit
wing; … i hate you


#19

You still owe me a cvs2 mm!! Even if i DO win, you’ll win the money back in 3S anyway. I’ll make the 3S money even with the CVS2 money as an incentive.
:tup:


#20

thx for the people that came today for my last minute practice.
and thx ian/phastestpig/exile/gordon for the “Wing’s evo fundation” anymore money matches are welcome. (after evo of course)

special thanks to the brown guy wearing glasses using oro.
whoever the phuk u r.
im leaving t.o on tuesday afternoon.
i’ll make sure to bring back some footage and new strat for all u negros.

cru-say!!!
shiet-say
phuk-say

phuk shiet yea! to the max baby!

i love you marc.
but not as much as cliff loves u tho…