Evo2K7 ROLL CALL!

oro

#1

If you play Oro and are going to Evo World, post up!

I’ll start off the list.

Jinrai :lovin:


#2

Man, now I want to go just to meet you. Damn oro players are hard to find.


#3

Sorry, I’m in Japan this Summer. So yeah. Anyone going to SBO? I’m guessing thats a no.

Well to Anyone that is going to Evo, good luck. Don’t get random’d by any Chuns.


#4

Don’t worry, we will.


#5

Well see how i do at evo north lol


#6

Good luck to Jinrai and any peeps also going.
And good luck to MOD! Will you be competing?? GUESS NOT :wgrin:


#7

I like using Oro so count me in. I’ll see if I can remember any of MOD’s tricks and incorporate them into my scrubby rushdown Oro. :lol:


#8

I am going to be their see you their jinrai.


#9

Nope I didn’t go to any qualifiers so yeah im not competing.

It should be cool, although Dirty I think is the only one qualified out of Oros. I could be wrong on that though.


#10

See you guys at evo world!!!


#11

We got thanatos the nutcase playing too. He’s with pinoab7, that guy is pure OWNAGE. And moutei.


#12

Thantos and pino…Jesus christ


#13

yeah man

whore c.lk into Hp drill.

Its the only way to truly win.


#14

^ fuck you know about this too? guess the super secret is out


#15

So Jin you can go to Evo but not BC? WTF? Hahaha.


#16

im going…


#17

Wait Thanatos is goin to EVOWorld? If so I might go just to get to see him win that shit.

Thanatos > Dirty any day in my opinion fuck safety all about bein flashy


#18

Me, at EVO World reppin oro and Q