First details on the KOF movie - Alien Invasions are canon


#1

http://blog.movieset.com/2008/12/02/exclusive-king-of-fighters-details-revealed/


#2

Trying to out-car crash the Kreuk movie, I guess. :lol:


#3

IMO It’s better off an anime. Don’t know why America is dragging us into its’ cash-begging functions. And uh, where’s the REAL logo at?

Actually, I just read the plot so far. Yes, I must say: what the kcuf? Aliens? DID THESE PEOPLE WATCH IJ4 OR WHAT?


#4

sigh

NO.


#5

…Why?


#6

So, Orochi has the power to send people to different dimensions but has to think of a way to invade our world?


#7

Man,what the hell? Of all the fighting games you could base a movie off of. :rofl:

Why are fighting game movies becoming a fad again?


#8

cummon guys, give it a chance. it could be good!


#9

Haha WTF? I kinda miss the days of bad anime plots where evryone would fight robots. I’m just gonna blame falcoon, I bet he threw that idea out there. I warned u all nothing good would come from the medallion director. Nigga cant make a good movie.


#10

Sounds like direct to DVD film… from El Salvador.


#11

Fixed.:rofl:


#12

aliens whut?


#13

Story can’t be any worse than the games.

You know I’m right.


#14

Long as I get Powwwwa Dunk! It’d be worth the 7.50


#15

well…shit…

can i send an email? “please dont fuck up terry bogard”


#16

When I read the word ‘aliens’ I thought, “Are they gonna put Alba/Soiree Meira in there?” :looney:

But now, after reading this whole “universe jumping” schtick, I was left :confused:

So, imagine this…

[otaku]IF KYO JUMPS TO NAMEK AND HAS TO FACE OFF AGAINST FRIEZA, THAT WOULD BE SSOOOOOOOO FUCKIN’ BADASS! KYO 4 LIF3, NIGGAS![/otaku]


#17

We better get “Are you OK?” up in here.


#18

NESTS arc, anyway. :woot:


#19

lol that better be the movie poster tag line.

coming this summer…

one of the most adorned fighting game series comes to theaters…

KING OF FIGHTERS:Dimensional Warriors…

ARE YOU…OKAY?


#20

You know they are. No American actor I know have enough engrish experience to pull him off. Im waiting to laugh at the poor sap who’s playing Blue Mary. Hereweeeeeeeegoooooooooooooo!