Flava Flav Arrested For Speeding With 16 Suspensions on License


#1

How the hell do you get 16 suspensions on your license?

Also, you’d think he’d learn to actually keep track of time and leave early. I mean, all he’s gotta do is look down.


#2

No clock big enough to go around his neck could tell him it’s time to just stop driving.


#3

Yeah, right now he’s in trouble big time.


#4

I guess 911 wasn’t all that whack in his town.


#5

You got

Time Stopper


#6

At least they let him attend his mother’s funeral.


#7

How about H-you-n-don’t speed, Ford-unately for him he wasn’t locked up.


#8

Who?


#9

Wow. This is TERRIBLE.


#10

That nigga only 54?

Rotfl. He looks hella bad.


#11

With a name like Flava Flav…

Is he at least salty about all of this?


#12

ALL deez punz :rofl:


#13

I bet he was stopped by time cop.


#14

[quote=“d3v, post:65, topic:2006”]

He probably admitted guilt on all of them:

Officer: Did you know you were speeding excessively?
Flav:
http://youtu.be/aa6Ncd_8-Ew


#15

Yeah dude lives about 15 mins from me. I’ve seen him around here in Vegas. Bum ass motherfucker. lol Grimy as shit


#16

Biggest news to take away from this story is that Flava Flav drives a Hyundai.


#17

One lucky prisoner will have a shot at finding true romance in VH1’s next season of Flavor of Love.


#18

I always love it when rappers get arrested and we find out his real name is Vincent Pierre Vonsyphilis or some shit.


#19

If it’s a Genesis coupe, then he gets a pass. Anything else, then LOL.


#20