Ga Thread (Home of Final Round and them jump out boys!)


#1

3 days until FR12 HYPE!!!:nunchuck: :china: :woot: :cool:


#2

Hype!


#3

Okay, i’ll bite. WTF is a jump out boy?


#4

^^ its a movie and it could mean that people who rarely show up around places are coming out to FR

which one of these GA members will prove they hold apium that day?


#5

When “them” BOYs jump out “them” vans and jack you!:nunchuck: THEM JUMP OUT BOYS! =

Translation: The people that jump out of cars or vans to rob people!


#6

i finally got my FR money to go…was worryied a bit there. i just cant stay over night cause of work…but im there all day for games!

livson i belive i can fix the broken stick.

dr.eek its cool i understand but remember we can trade for something also.


#7

Lets do this!


#8

New thread?

Awesome.

Can’t wait to see my fellow GA community down at FR. :china:


#9

I’m the best ever. I’m the most brutal and vicious, the most ruthless champion there has ever been. No one can stop me. Lennox is a conqueror? No! He’s no Alexander! I’m Alexander! I’m the best ever. I’m Sonny Liston. I’m Jack Dempsey. There’s never been anyone like me. I’m from their cloth. There is no one who can match me. My style is impetuous, my defense is impregnable, and I’m just ferocious. I want his heart! I want to eat his children! Praise be to Allah!

                                              - Mike Tyson

#10

Joel, do you still need my help to hack that one 360 pcb? If not, what’ve you done with it? I’m going to be picking up some more controllers soon, my 2p stick just came in and I need to add 360 functionality yaknow?
Also, any chance of me getting $10 for that adapter?

Tech Romancer, we should definitely get some games in. I’m pumped guys, it’s going to be a good weekend.

I’m disappointed that I can’t practice more this week but with an exam wednesday, two projects and a report due friday… not a lot I can do. hurraye life. Still pumped as hell; especially that I can just take the marta on down on friday after my lab lets out and I don’t have to worry about rides or anything.


#11

Which one will do who to the what now?

Because what you just said is pretty damn funny.


#12

no cause i used this http://slagcoin.com/joystick/pcb_diagrams/360_diagram2.jpg i paid ten and if i come across any more im buying them up asap. way cheaper then the 4716 madcatz controller. do you want it?? i paid $15 for it and i can just give it to you in exchange for that converter that im still havent had a chance to see if it really works. ill try to see 2row also i thought i could just give you a controller for it?? what 2p stick?? im also building a new stick cant wait to finish it.are you gonna do that close circuit pcb or the switch? im loving that switch to be honest but im so lazy not one of my pcb’s has start button but ill but one in soon.:lol: when are you heading up to fr and who are you going with??


#13

Karapalm, I’m looking forward to it, man. I just don’t feel a need to give Larry free tourney entry money when I know I’m going to get my ass whooped in the competition. :tdown:

A shame Elliot couldn’t show up; I never got to finish that match with him and his slayer. The first round was pretty beastly…


#14

Tech: He might end up coming; if he does I’ll have him give you a call and all of us can play some - PM me your number, ok?

Joel: I bought a 2player stick that I’m going to mod some :slight_smile: You should come over sometime to check it out. I don’t have a need for a GC controller at all anymore. And I’ll be doing just pcbs, no switches. Over spring break I’m going to add 360 pcbs to this 2p stick so I’ll let you know when its done, you should come down again and get some games in. I found a fix for my start button and back button but it caused some other strange problems so I don’t have a start button again.
I’m leaving friday around 3:30 and I don’t really know if I’m going up with anyone, sleepy offered me a ride so I’ll probably come back with him but I’m just going to take marta up there. I’ll probably find you in the TvC area on friday right? :slight_smile:


#15

Try to get Elliot to come. SF4 $100 MM. Since he ducked my $100 Brawl MM. I havent played brawl since SC4 came out. That was last summer i believe. Im sure he plays SF4 though… who doesnt.


#16

:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

:shake:


#17

Explain sir…


#18

Naw, no slight man. Just thought it was funny how you want to beast on Elliot with the $100.00 being out on the line like that, then i stopped for a second and thought, “damn, I feel sorry for whoever loses that MM…” :wasted:

That’s a lot of money…


#19

I think it’s fun to hear different stories from different people, since I’m hearing from like 4 people that he had rides to wherever you wanted to MM and then nothing happened. I guess the only thing I can do is laugh since I can’t stand drama and I’m use to a more… relaxed community from up north.
I don’t understand when people get their egos tied up in videogames…

[Edit] I guess by ‘I can’t stand it’ I really mean that I don’t care about it (it being drama) and it’s very unlikely you’ll ever find me tied up in drama with someone else. I play to improve my game and make new friends from all over. It’s worked out well so far.


#20

Yeah it is. Its over a year worth of talking and missed chances. He’s bad mouthed me too much. He showed to a tournament i didn’t go to with $100 to except my Mm. So let do it now. Your right though its alot of money, but i wanna end this with him.