Gay vega pics (claw)


#1

lookin to see if any of you fellas wanted to photoshop vega into some gay situations for a video i am making. for example vegas mask on a gay looking body or standing next to the village people or something.

any vega is fine but im kinda wanting to stick to sf2 style vega, lets see some lulz


#2

Nigga you gay.


#3

heres some vega pics you could work with

http://media.strategywiki.org/images/0/0e/SSF2T_Vega.gif

http://img443.imageshack.us/img443/9374/vegagd9.jpg

http://static.gamesradar.com/images/mb/GamesRadar/us/Other/Fimeatures/Top%207/2008-02-06%20Assassins/Furniture/Vega--article_image.jpg


#4

#5

dude wtf,

you better edit that shit its got a naked ass in it


#6

^you are a naked ass in this thread.

go edit yo’self.


#7

What he said.


#8

its like hate SaDo day or something :looney:


#9

lmao at this thread


#10

people hate me everyday cuz they aint me baby

hate just makes my dick bigger


#11

That’s so gay.

You thinkin bout niggas hating on you.

Nigga… you so gay.

and I don’t hate you cause I ain’t you. i don’t wanna be the guy asking for gay pics of video game characters…


#12

lawl. pay no attention to SaDo hes a bit of a retard.


#13

looooooooooooool


#14

haha