How is sf hd remix on 360?

hd-remix

#1

any reviews for specifically online play? such as lag, and do droppers get a lost?


#2

I compare it to the x-band days of the SNES.


#3

Its great.


#4

Well, personally, I strongly feel th


#5

Everything is pretty much the same except online play has way less lag on 360.


#6

Online play is really good imo with minimal lag. There are drop issues with the game but I don’t really know if it’s related to the internet connection or game itself and whether the dropper will result in a loss.


#7

The netcode is fantastic. I’ve only had lag once but it was because my internet way dying. The DC/dropping sucks though. If the player disconnects then you both get a loss. People do it a lot in ranked matches.


#8

so far so good


#9

I was hoping they added a bit of Spice to the game. I mean 1200 for almost just better graphics is kinda awkward. Why not add some more modes?


#10

^ wtf is this guy on


#11

“Join Date: Dec 2008”

Clenches teeth and grimaces

Go back to gamefaqs.


#12

Lol. I wish I was on to something.
Not from Gamefaqs, sadly.

Just go play SF and mash your buttons. Rofl


#13

I wish you were on to not posting nonsense.

BTW, I have your xbox live name now (Count Vyers). If I ever see you online, I’m going to show up and clown you in front of who ever might be in the room. I will continue to do this until I don’t see you online.


#14

b^^^^^^^

But the thing is can you beat him in STHD, is the real Question.


#15

This is 2008, what do you really expect for $15?


#16

You really cant go wrong for 15 bucks. It would be different if they treated this as a “actual” retail price game, then I would be skeptical.


#17

It’s doing well! :smile:

edit: shit I already trolled this thing hahah


#18

Very nice way of showing how "no life you are"
Wow, I never heard such a no life quote In my life.

I look forward on seeing that. :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
(This will be my Quote of the week)
"BTW, I have your xbox live name now (Count Vyers). If I ever see you online, I’m going to show up and clown you in front of who ever might be in the room. I will continue to do this until I don’t see you online."
Hahha Priceless


#19

^ Well if you have an issue with the price don’t buy it.


#20

I already have it. I just wanted a little most stuff packed in. But Yeah I love it though. This game is enough for a fighting game to make me wait though SF4. :woot:

@Rush down, How about I invite you to a game, so you could do all the clowning? Oh man can’t wait!