Justin Wong Comeback Evo 2k7 full vid?


#1

I’ve seen the 1:44 version with the pro tip #7 - never give up.

Does anyone have the full video?


#2

that match will be included on the evo DVD.


#3

Uh yea, buy the evo DVD.


#4

It’s worth it even though high level cvs2 is boring to watch.


#5

lies


#6

lol at the red bars… dam srk is brutal…:crybaby:


#7

It’s only boring because ov the commentary…and there’s hardly any hype for the game like say…>>…<<…MARVEL!!!


#8

fuck that cvs2 finals at evo east last year was the most hype finals of the event


#9

“We just got a real match…we just got a real match…let’s go…let’s go!!”

Everyone is entitled to their opinions though lol…


#10

I’m not a marvel player but That match really got me into the game.
Tried playing on a pad, Bloody sucks playing on a pad.
Waitin for my stick now…


#11

i fell asleep several times watching cvs2


#12

Me too.


#13

cvs2 players are wayyy too quiet


#14

Justin Wong IS americas best dance crew


#15

Really? After seeing DarkPrince vs Cl0ckWork I thought They were all the same…:confused:


#16

i was only talking about the cvs2 evo east finals between jwong and nestor
that shit was mad hype


#17

yeah, too bad you east coast players can’t make exciting finals in cvs2, too much damn turtling


#18

Hey I dont turtle in cvs2:woot:


#19

There was like no turtling at Evo East finals, so I don’t know what you’re talking about.


#20

lies!! but true, i like watchin east coast vids cuz of tht