Maritimes Thread 2011


#1

Welcome to 2011 people!:looney:


#2

And just because I can. First!


#3

Ahhhhh! Damn you Motorack! You took my idea. Second just doesn’t have the same ring to it, y’know. Happy New Years guys! Hope everyone celebrated in style.


#4

Arcade stick locations posted up on FB Ran Bat page. Now with FightpadsLast Game Store Super Street Fighter 4 Ranking Battles | Facebook


#5

Kyle fix your internet :stuck_out_tongue:


#6

I don’t know wtf happened, one week it was working just fine then next thing I know, poof! No more decent internwebs. It’s annoying as all hell.


#7

Haters gonna hate


#8

Hate!


#9

I’m a hater, and I’m proud.


#10

Whatever, hater.


#11

Says the hate queen.


#12

the fangs are out now!


#13

Rage Queen, bitch. Get it right.


#14

Rage is the red power ring, not hate. Basic Green Lantern knowledge, Shrub!


#15

GGs oneeyedjack and pizzaman. My internet connection actually wasn’t total ass for a little while there. And I don’t know about you, but when Hakan’s U2 beat my U1 in the last game I went into hysterics. I’ll need to make sure I don’t make that mistake again.


#16

Yeah, jeez.

Also, people can come over on Wednesday. That would be swell.


#17

Wednesday would be fucking awesome. I think I love you.


#18

Yay! I’m excited like.


#19

Moto: Yep, you left the ground :slight_smile: My Hakan play came back to me a bit the 2nd time I played him. I had put him down for awhile to work on my Blanka. My Blanka, happily, is getting suitably annoying.


#20

I think I work until close on Wednesday, so I wont be there. I want good internet again :frowning: