MD/VA KOF XII Thread


#1

Here we can discuss KOF XII that’s coming out. Ok DevilJin01, I want my $5. :looney:


#2

I’m maining with the School girl character.


#3

That little bitch is annoying. :nono::lol:


#4

Chin, Duo Lon, random. Custom combos are back baby! Kinda…well Duo Lon had CC super in KOFXI. Not sure if he still has it in XII. I don’t really like CC’s but it’s more original when only one or 2 characters are capable of it.


#5

It’s funny but I don’t really like the KOF series. I only play it for the competition. i was more of a Real Bout person, as far as SNK games go. But I am curious to play this one. My two main teams are Gods amongst me. :encore:


#6

Iori/Mature/Terry - Although if Heavy D! is included consider him in lol

worrrrrd!!! gonna enjoy this game


#7

My team is gonna be yuri/mai/vanessa.

oh yeah, i 4got. its KofXII. :confused:

i have no idea who im gonna play now.


#8

From some of the vids I have seen so far, Andy looks like a combo machine.


#9

Team Ikari…


#10

will I get $5 if I make a BLAHZZBLOOO thread.

:encore:


#11

I can’t wait to confuse the new shit in BlazBlue with the new shit (for me) in KOF!


#12

kof thread already, RAD!


#13

This game is gonna get me out of the house, get rdy you fuckers


#14

ill be getting this… it HAS to be better than sf4… fuck id prolly play tekken 6 over sf4, yes i said it.


#15

Oh hush you Marvel player. :lol:


#16

mai or die…


#17

Come to nyc we have this game i mean it’s only on the same coast


#18

Actually it probably is better than SFIV.


#19

I’ll be playing BB and T6 over SF4 :tup:


#20

No SF4 hating in this thread. Y’all sound almost as bad as Youtube KOF fanboys. :lol: To be honest, I’m not expecting much from this game. Previous KOF, IMHO, should have died in a horrific fire. I remember seeing one comment on Youtube and I agreed with it. They pretty much said that KOF XII might be like the other games where you have 20-30+ characters and only 6-8 get used. I really hope they fixed that shit in this one.