MvC style stick figure GIF

Hey! Look what I made! (took almost a year, but only cuz i’m lazy. maybe a total of 4 hours?)

comments plz?

EDIT:
maybe you can see the rest at www.xanga.com/bloteshame or http://bloteshame.deviantart.com but this one is the latest and probably the best.

Hey thats kinda cool.

that is kinda cool …lol lol

That is very entertaining. The figures (sprites lol) are simple, but the blue fx n crap are tight.

did you draw out every frame and put them all together or is there an easier way to do it?

yeah i drew every frame in paint and put it in an animator