Planet Zero 6/10 MvC2 Results


#1

Marvel vs Capcom 2 Results(19 People)

1st Brad Carney "Carnevil"
2nd Chris Creecy "Magneto-X"
3rd Daniel Nguyen "Power-DN"
4th Joe Reyna
5th Duane McCorkle "Marvelous_1"
5th Gene Flowers "Buckethead"
7th Venie Guien "Vinnyman"
7th Evin
9th Chris Chou "Ranma0005"
9th Daniel Villarreal "Kakarotte"
9th Ivan Rivas
9th Ronald Hernandez "Ron-O"
13th Tin
13th Eric
13th Fernando Gomero
13th Chris Jefferson "THE AMERICAN DREAM!!!1!"
17th John Vallis
17th Dizzy
17th Phillip


#2

good shit to top 3!! :wgrin:


#3

this is jal
magneto-x: YOU SHOULD GET FIRST! no offense to carn. =]


#4

JALCHAMP: Hey, you can talk when you crack top 32 at ECC! No offense =]


#5

damn i had my money on the american dream. =[

good shit carney. [always taking mvc2 talk personally:arazz:]


#6

Lolz, Jal. Its aight foo. It was a good run! I wish that I could have gotten first if I would have been on my “A” game!

Carn: Good show man!

Duane thx for coming down even thought it wasn’t for just the tourney and for you your car stuff. I wish that you would have been able to stay here longer but you know how it is when it comes to work. Hopefully I can make it home back to New Orleans to play with you guys more because you know I miss you all up here.:sad: !

Good Tourney “19 People showed”!

Jal: Hopefully you will see my name for first place at our (Reginal Tournament) in two weeks! Thx though, Can’t wait to chill at Evo!

Laterz:wgrin:


#7

good tourny, and gratz to all who placed. I know what i must do now… ( logs off gw ) :badboy:


#8

You guys are lucky I had stuff to do and forfeited !

People need to get to tourneys ON TIME so we don’t run late !


#9

Good shit evereyone. Come on chris what happen man I taught u got better:wgrin: Anyway see u all on the 24.

Vegita-x
R.I.P Rogue


#10

Taught me better?:arazz: :rofl:

Son! I taught you the ways of mvc2, its coo though. Imma see you on the 24th if I don’t come there to chill.

Ok, laters foo!


#11

Mag_X definitely wasn’t playing his “A” game. I’m sure come regionals that will be a different story.


#12

One of these days I should practice


#13

I like honey Jal over Carnevil for 300. Yes 300. I will Back Jal any amount over Carnevil.

Talking that greasy, come and fuck with the set.

Any set you want to run with Jal, 1st to 10, 4/7, 3/5. Bring it. Any Amount.

P.S. Jal got 9th at evo in a game he doesn’t play. lol.

If you don’t want to run it, I will understand completely, but please recognize that Honey Jal will glaze you.

P.S.S. Congrats on winning, Mag X is one hell of a player.


#14

heh I don’t have any interest in money matching him for $300, or any amount. I was just razzing the guy, not disrespecting him. He’d probably beat me, anyway.

P.S.S. Thanks.


#15

You’re one to talk!

Yall lucky I didn’t make the tourny to cause random upset beetchz!


#16

hahaha, can’t fuck with the facts. TOO REAL


#17

good shit guys, i hope everyone comes to evo this year!!