The mma thread. ufc 217: the greatest gawd damn card of 2017

#2042

Gawd damn ninja. Dagestan is not to be played with

1 Like

#2043

Colby Covington just got wrekt by Anthony Smith

0 Likes

#2044







1 Like

#2045

Hunt got screwwwwed in court.lmfao

0 Likes

#2046

While I think his lawsuit highly suspect, Hunt is own record before the fight saying he knew Brock was cheating but he’d beat him anyway, the judge’s rationale is straight up bonkers.

0 Likes

#2047

…right in the minerals.

0 Likes

#2048

0 Likes

#2049

Like its one thing if he agreed to fight a steroid brock. But the judge just kinda said everyone can be on steroids , you agree to this when you fight. It doesnt matter what the rules say.

2 Likes

#2050

It is true. Nobody knows who is on 'roids or PEDs…

0 Likes

#2051

Which is fine but this means their are no reprucussions. Like usada really has no true power.

0 Likes

#2052

Remember when Enson showed his Pride contract?

It basically said plz dont take performance enhancing drugs. Then the next line in the contract it stated they will never be tested for these drugs.

They might as well have written ‘wink wink’ in the contract.

1 Like

#2053

Yeah i remember this. Pride gave no fucks unless you had weed

0 Likes

#2054

Wait…didn’t he recently come out of retirement?

0 Likes

#2055

Lol is his tummy hurt again

0 Likes

#2056

He wants to fight Khabib and Dana won’t set it up. Khabib wants the fight too. IIRC that is the last person left that GSP wanted to fight. Since it isn’t happening, there is nothing else left for him to do.

1 Like

#2057

Let them fight Dana…

0 Likes

#2058

Some souls being offered to the Gawds!!!









And here is a WTF moment…

2 Likes

#2059

Dana will never give that fight to Khabib.

If Khabib was to beat GSP he becomes god tier. His stock would skyrocket and he would probably leave the UFC. At the very least negotiations after a win for Khabib would be even more difficult for Dana

0 Likes

#2060

Just signed up to do fight 2 win bjj promotion.

4 Likes

#2061

Good luck man

0 Likes