The Netflix Thread


#121

Currently watching Stephen Kings 1922. It’s an interesting movie so far but man the main characters accent is so thick I need subtitles.


#122

That shit made fun of marvel and dc as well as bond villains. Lmfao


#123

I watched Brad Pitt’s War Machine, did it really need to be so heavily narrated. 3/7


#124


Interesting move…


#125

A super dark Sabrina The Teenage Witch??


#126

If you guys like Stranger Things, check out Channel Zero.

Mindhunter was great. I can’t wait til the 2nd season.

I almost gave up on Marvel when Iron Fist and Defenders came out, both so cringy. Punisher seemed to redeem that franchise. I can only handle so much Luke Cage and Jessica Jones, both of which were mediocre.


#127

i dunno about super dark…was riverdale dark. but also means its cheesy trash perfect tv lol


#128

I liked 1922, but I loved the other movie with the woman tied in bed when her husband has a heart attack.


#129

Netflix needs a shuffle feature. I shouldn’t have to decide what to watch, I just want veto power =/


#130

www.whatthehellshouldiwatchonnetflix.com

This is a lifesaver

This is an actual real site


#131

Godless on Netflix, best miniseries in the history of TV? Holee shit what a show. Like god damn am not about the ole cowboys and indians carryon but wow that was one hella a watch. Very well made and very well played.


#132

Yeh great show. Did you spot Donald Cerrone?

I want to marry that actress that played the German

BTW Jean Claude’s new show starts airing on Amazon Dec 15th.


#133

Coming soon! I


#134


Good move…


#135

missed the Cerrone cameo lol, i binged the whole show practically.


#136

godless looks like the country version of y the last man


#137

I dunno about that man, but in a gist without spoilers, its basically about Darksied and Orion. And its incredibly good.


#138

House of cards without Spacey? Pass.


#139

Looking forward to how the final season plays out for House of Cards.


#140

Who else is counting down the days until Black Mirror season 4?