To administrators from shoryuken and EVO2k

hi brothers

sorry for our english but i from mexico
and my english its not good but i try to write correctly

im stay in a team called mushroom team and i want to assist at evo2010
but for reason called money no one cant assist at that event

but i see how many people want to go but i see the same problem money :wasted:

and i have a idea to organize one event in mexico called evo2kmex

i try to sign in evo2k.com forum and sendme here SRK forums

the reason of this post?
can i mod these images from srk.com and evo2k?
i want open a blog for people in mexico to organize these event
i dont know much from coreldraw, paint etc etc etc, and i dont have ideas to create a blog whit my original images,
the idea its to modify evo2k logo to evo2kmex, and create the mexican comunity , we have a national torunaments,
and i hope have good result from here, and why not?
meet people from others states and countrys

i want to say a lot of things but i dunno the correctly words to write,
i hope these ours event have good results,
and i hope our responses are good
thanx people and i understand if u don´t accept

Sorry, friend.
EVO 2K10 has ended.

Dude, this is a good idea, but forreal, I would just start my own tourney and try to expand it throughout Mexico.

I would try to message Mr. Wizard or Inkblot or people that are extremely active in the EVO2K tournament and see if you can try to set it up with them. They may or may not go for it. You would probably get some good results.

Not in Mexico, they use the Mayan calendar.

Isn’t there an Evo in South America or something like that? I think wiz would be fine with what that guy is asking for.

hello
greetings
good to explain as is the case
I know that the evo and finished the day July 11
for schedule information calendar is equal to mexico united states

good reason why many Mexicans do not go to that event is by the type of economy,
here the minimum wage is 700 pesos a week
working 8 hours daily from Monday to Saturday,
1 dollar equals 14 pesos
therefore a hard week of work we received 50 dollars
the cost of travel to Las Vegas is equivalent to 1800 pesos
fix more passport and visa or approximately 3000 pesos

then for us it is very difficult to raise the money to attend
and what is still my team we do a similar event occurred to evo2k
but with the difference that here to travel from one city to another how much it would spend 500 pesos,
REGISTRATION having a cost of 50 pesos for each tournament next dollar equals 4

the idea is to organize and do well, but wanted to see if we can use logos and EVO2K SRK to make a registration page, similar to evo2k
giving news of how, when, where, this event would

and most of all give our countrymen a quality event where we can compete and without making a big waste of money to go to las vegas

but just depends on how we could continue to conduct lead to the winners of each event here on the evo u.s.a.

thanks for your understanding
and hopefully go forward

Se Habla Espanol.

pues si se habla español pero no creo que los administradores lo hable o lo escriban bien
por eso es por lo que lo puse en ingles

y tu lo que has visto,
si eres de mexico apoyarias a tener un evento no como la evo pero algo muy similar para nuestra nacion
o no te interesaria

the logo from our event its this
Yfrog Image : yfrog.com/m9evo2k9j - Uploaded by Imageshack user
i hope u dont disagree

im only try to do make a event from quality here in mexico

PM MrWizard

Qué onda?

Soy SRPilot de la comunidad más importante y grande de jugadores competitivos de SF en México (Team La Cueva). Hemos organizado ya varios torneos “grandes” en la ciudad de México (de +40 personas), así como torneos semanales/quincenales (Ranbats de entre 12 y 24 personas).

Me interesó tu post sobre el Evo México, principalmente porque ya hemos hablado con Mr. Wizard y se ha mostrado un poco escéptico en cuanto a la “scene” en México, en general lo que nos pidió fue que cuando tuvieramos un torneo consumado entonces volvieramos a hablar con el, sin embargo a pesar de que hemos organizado 3 torneos exitosos no nos ha vuelto a contestar mails.

Si de verás estas interesado en armar un EVO México, te sugiero que trabajemos juntos en la organización de torneos masivos (necesitamos torneos de al menos unas 50 personas para que sean notables), si no eres del DF… mejor aún para que podamos tener difusión en otros estados y un mayor número de personas conozcan este proyecto.

Te dejo mi mail: nevacolt@gmail.com
y mi MSN: nevacolt@hotmail.com

Así como la página del Team: Team “La Cueva” | Facebook
Y la discusión aquí en SRK: http://shoryuken.com/f231/mexico-d-f-team-la-cueva-238919/

Saludos!

No le hagan caso a SRPilot… ese wey me dijeron que esta loco y tiene de roomies a un abogado y a un diseñador bien vergas… osea a quien se le ocurre?!

Sorry compadre, we didn’t play KoF this year. Unfortunately.

Thats good, we dont play KoF…

ke ondas
saludos a los de la cueva
bueno quiero decirte que tenemos asegurada a mas de 500 personas para el evento
entre los que jugaran smash( giuuu pero pos hay seguidores)
kof 98 y 2002 que pues la mayoria de mexico los juega y aun siguen jugando
magneto vs capcom, todos agarran al magneto hehe que pues en mexico no hay muchos pero es juego reconocido en muchos lados
el tatsunoko vs capcom
y claro el main SSF4
y de hecho los torneos locales son de mas de 100 personas
mas las personas que han asistido al smashmex , los amigos de koffuneral ando contactando a los de cyberfanatix, y quiero decirte que asi como veo seran mas de 1000 personas las que asistiran, asi que pues echemoles ganas y hacer algo ya digno de los gamers de mexico
algo como la evo USA pero muy a la mexicana

Te propongo que asegures unos 100 SOLO para el main event, dudo que evo este interesado en un torneo donde el side event jale mas gente que el main… y lo peor es que de esa lista solo 2 son oficiales de EVO y estoy seguro que uno ya vio su ultimo año en esa lista… o de ultima instancia, sacrifica el nombre de EVO y organiza tu propio torneo, tu dinos donde y cuando y te ayudamos con la difusion…

Por qué precisamente tiene que llevar el nombre Evolution?, bien podes hacer tu circuito independiente y crear tu comunidad, pienso que lo indicado es hablar con la gente de shoryuken y que queres hacer un “partnership” con ellos.

Ahora bien, recordá que esto mueve dinero, que ganaría evo?, hablando de $$$, no creas que esto se hace solo por amor al arte.

Mucha suerte amigo!, que buena iniciativa.

Eso es exactamente a lo que me refiero. A la larga tambien podria lastimar futuras relaciones u oportunidades de traer Evolution de forma oficial a México.

La idea es excelente y la aplaudo, pero creo que se tiene que pulir bastante la logistica de tu evento.

Huh… doble post, sorry about that.

2 more years of tourneys for them :frowning: