Video Game General 6.1.2: DMCV Rocks! Brook Still Better Than V At Cane Techniques


#9109

I don’t mind this type of trailer if it’s for a game announcement.


#9110

So far so good…


#9111

I wish game devs would stop doing this drawing based newgrounds flash type of sprites and actually make real ones like they used to make for the GG series.


#9112

There have been a lot of Yoshi’s Crafted World previews popping up

Extra


#9113

Beat Saber track pack is $3 more than they original reported. It’s $13 instead of $10, for 10 songs. I dunno if I’ll get it almost out of principle at this point. $1/song just seems right, not $1.30 or so lol. I’m not a huge fan of all the songs either, I really only liked 5 or 6 of em.


#9114

Bloody palace for dmcv is coming April

Behemoth teases game for switch

I thought this game would be perfect for Switch

Turtle Rock studios announced new zombie co op shooter called Back 4 Blood


#9115

I would happily buy castle crashers again and anytime they announce another port of it.


#9116

is Grid 2 good?


#9117

It’s free…maybe try it out and see for yourself?


#9118

No, thanks.


#9119

Ah who the hell am I kidding. I’m buying the Beat Saber track pack when I get home. And I will probably grab that Golf Peaks game on Switch. Looks like a fun little golf puzzle game and it’s only $5.


#9120

That outrage and protest was very short lived. XD


#9121

Yeah I mean there’s really no reason why I can’t spend $3 more lol, especially considering how much I’ve played it already and $3 is nothing. I’m just stubborn and had $10 already in my mind. And as a software developer myself, I need to support the guys who do great work that I enjoy.


#9122

This the kind of laziness I can get behind.


#9123

Damn…apparently Pierre Taki is getting scrubbed out of KHIII since he did the voice of Olaf



#9124

Does japan have the infinity gauntlet? Fuck. They don’t play.


#9125

I’ll have to check into this, although I haven’t even gotten thru all the included songs yet.


#9126

damn Castle Crashers has worn out its welcome, at least for me. Years ago I might have been excited for it being ported yet again but at this point…nah…maybe if it’s some ridiculous price like $1.00…and even that’s a maybe. Give me a part 2 for it or get the hell outta here.

Dead Cells on “Very Hard” continues to be absolutely ridiculous…but never in a way that is infuriating though, at least for me. All this time and I still haven’t made much progress at all on it. Ranged seems like the safe way to go but it’s hard just to make it to the Time-keeper boss. Basically, it seems like on this difficulty…if you aren’t 100% perfect in everything you do, you have no real chance of getting far.


#9127

That’s how I feel about Super Meat Boy.


#9128

My ringtone