WTS PVC chicks, and other cool fighter non fighter stuff :D


#1

**All are shipped and thru Paypal only! OBO

OBO ON EVERYTHING JUST ASK!

!** CONUS!
This covers my EVO entrance!!!:slight_smile:
BIG SHOUT OUT TO IBEATU FOR HOSTING MY PICS!!

Stuatues have removable clothing so you gotta be 18+

Vanessa KOF 02UM PVC $70 SOLD!!!

Burst Angel chick $20 shipped

Akira : Kaneda on Bike $60 shipped (I have 2 of these) OBO

PS3 Marvel vs Capcom 2 case (NO VOUCHER!) $20 shipped

Street Fighter 4 Collectors Edition 360 $20 shipped (NO GAME! just C.Viper and sealed DVD/AST)

Any questions plz feel free to ask :slight_smile:

NO TRADES unless you have Patlabor 3 on Blu Ray!


#2

I didn’t know the clothing was removable. :stuck_out_tongue:


#3

Yeah man! Bewbs rock! And guys prices are OBO also.:slight_smile:


#4

the vanessa statue is pretty cool and the mvc 2 case


#5

I keep getting convos on asking to take a picture of her topless O.O!


#6

oh…so i shouldn’t ask you for topless pictures…could i get some “tasteful” nudes then?


#7

Lol when you buy the girls you can make a photo shoot ;). Prices are OBO cept for burst Angel chick :slight_smile:


#8

That’s fucked up.

I don’t know if I’m supposed to stop this due to SRK’s no porn policy or not o.O


#9

hes not selling porn so its cool :slight_smile: its not his fault pervs want to see a doll topless or nude lol


#10

I feel like I should stop it just so I can sleep tonight.


#11

u should just stop any future postings stating nude stuff about the items for sale cause the person selling it has them still in boxed fully clothed so u can sleep tonight :slight_smile:


#12

I’m sure he was joking :), but I’m sorry if I offended anyone Valaris >.<

Thx also Ibeatu :slight_smile:


#13

LoL, i was joking…for porn and hentai i just go to the source, no point beating around the bush :wink:


#14

I should’ve been suprised that the clothes are removable.

But because the figurines are Japanese, I wasn’t.


#15

add me to the list of people that want to be PM’d nudes!


#16

Lol I feel you sir :slight_smile: but sorry guys no list :wink:


#17

those action figures are mad tight man


#18

i think you should do a burlesque type show with the figures…no nudity…just illusion of nudity :woot:


#19

Lol not bad! Vanessa is prettymuch gone. Akira statue 50 OBO . Everything else OBO :slight_smile:


#20

OBO ON EVERYTHINGSEND ME A NUMBER AND I MAY BITE!:slight_smile: